母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 230


1#
發表於 17-6-26 00:11 |只看該作者
如題!


子爵府

積分: 10607


2#
發表於 17-6-26 12:54 |只看該作者
pm06152003 發表於 17-6-26 00:11
如題!

你想問樽餵?我覺得係睇bb食量
我細女2個月160-180ml全人奶


複式洋房

積分: 230


3#
發表於 17-6-26 22:29 |只看該作者
Fionhohoho 發表於 17-6-26 12:54
你想問樽餵?我覺得係睇bb食量
我細女2個月160-180ml全人奶

本帖最後由 pm06152003 於 17-6-26 22:30 編輯

BB仲有兩日兩個月,但而家一日6餐食緊90-110左右!係唔係小(emoji)


子爵府

積分: 10607


4#
發表於 17-6-26 22:43 |只看該作者
pm06152003 發表於 17-6-26 22:29
本帖最後由 pm06152003 於 17-6-26 22:30 編輯

BB仲有兩日兩個月,但而家一日6餐食緊90-110左右!係唔 ...

佢2個月要打針,如果佢貼住自己成長線行就得啦


複式洋房

積分: 230


5#
發表於 17-6-27 16:09 |只看該作者
Fionhohoho 發表於 17-6-26 22:43
佢2個月要打針,如果佢貼住自己成長線行就得啦



首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo