立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
複式洋房
積分: 225
大宅
積分: 1136
水晶宮
積分: 55381
athena.m0403 發表於 17-7-11 14:21 而家30w, 見到有媽媽未生就有飲媽媽奶粉, 想問係咪一定要飲? 飲咗之後係咪會多奶D? 好驚第日BB出生餵唔飽佢 ...
男爵府
積分: 8175
happymimi2012 發表於 17-7-16 07:10 如果你本身唔係瘦底就唔洗飲,我第一胎又食得但又傻下傻下就去飲媽媽奶,結果肥左70磅 ...
athena.m0403 發表於 17-7-17 11:59 70咁多?係因為媽媽奶粉太甜?定其他原因?
happymimi2012 發表於 17-7-17 12:24 唔知,總之後來要好努力先減得返
發表回覆 回帖後跳轉到最後一頁
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy