母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 225


1#
發表於 17-7-11 14:21 |只看該作者
而家30w, 見到有媽媽未生就有飲媽媽奶粉, 想問係咪一定要飲? 飲咗之後係咪會多奶D? 好驚第日BB出生餵唔飽佢..


大宅

積分: 1136


2#
發表於 17-7-16 07:10 |只看該作者

回覆樓主:

如果你本身唔係瘦底就唔洗飲,我第一胎又食得但又傻下傻下就去飲媽媽奶,結果肥左70磅


水晶宮

積分: 55381


3#
發表於 17-7-17 08:12 |只看該作者
athena.m0403 發表於 17-7-11 14:21
而家30w, 見到有媽媽未生就有飲媽媽奶粉, 想問係咪一定要飲? 飲咗之後係咪會多奶D? 好驚第日BB出生餵唔飽佢 ...
No la。兩者一啲關係都冇。我第一胎時冇飲過任何媽媽奶粉,亦唔可以飲(我妊娠糖尿),一樣全人奶。


男爵府

積分: 8175


4#
發表於 17-7-17 10:31 |只看該作者
無飲過, 3胎全人奶, 我本身90磅150CM, 3個小朋友都7磅出世.


複式洋房

積分: 225


5#
發表於 17-7-17 11:59 |只看該作者
happymimi2012 發表於 17-7-16 07:10
如果你本身唔係瘦底就唔洗飲,我第一胎又食得但又傻下傻下就去飲媽媽奶,結果肥左70磅
...
70咁多?係因為媽媽奶粉太甜?定其他原因?


大宅

積分: 1136


6#
發表於 17-7-17 12:24 |只看該作者
athena.m0403 發表於 17-7-17 11:59
70咁多?係因為媽媽奶粉太甜?定其他原因?

唔知,總之後來要好努力先減得返


複式洋房

積分: 225


7#
發表於 17-7-17 12:32 |只看該作者
happymimi2012 發表於 17-7-17 12:24
唔知,總之後來要好努力先減得返
我諗定生完休息1-2個月去報d 私人健身教練做gym..修下身同肚

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo