夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   2


大宅

積分: 1270


1#
發表於 17-7-28 13:53 |只看該作者
如題


大宅

積分: 3063


2#
發表於 17-7-28 13:57 |只看該作者
會危害到小朋友..

家庭暴力..

心灰意冷..

家嘈屋閉..

關係破裂到無可修補下..


瑪瑙宮

積分: 139710


3#
發表於 17-7-28 14:08 |只看該作者
過左我 ge 底線


大宅

積分: 1270


4#
發表於 17-7-28 14:10 |只看該作者
Nancy20090615 發表於 17-7-28 14:08
過左我 ge 底線
點樣先叫過你底線?


瑪瑙宮

積分: 139710


5#
發表於 17-7-28 14:22 |只看該作者
31542748 發表於 17-7-28 14:10
點樣先叫過你底線?
有老公=無老公, 當我死 ge .


大宅

積分: 1270


6#
發表於 17-7-28 14:44 |只看該作者
kittyau1228 發表於 17-7-28 13:57
會危害到小朋友..

家庭暴力..
有問題到底應唔應該正視?試過想心平氣和解決問題
但每次最後都係大暴走
問題解決唔到, 情況惡化
同一個問題嘈完一次一次再一次
開始有D迷茫
得過且過好似仲有效


大宅

積分: 4899


7#
發表於 17-7-28 14:53 |只看該作者
31542748 發表於 17-7-28 14:44
有問題到底應唔應該正視?試過想心平氣和解決問題
但每次最後都係大暴走
問題解決唔到, 情況惡化
"得過且過" 係消耗, 除非有突破性發展, 如其中一方覺醒, 否則最後連去解決問題嘅動力都無埋. 個關係結果都係死, 係鬱死. 趁未到絕望, 盡下力啦, 需要就尋求協助.


別墅

積分: 823


8#
發表於 17-7-28 14:56 |只看該作者
到底可以尋求那方面的協助呢?


水晶宮

積分: 50566


9#
發表於 17-7-28 15:02 |只看該作者
31542748 發表於 17-7-28 14:44
有問題到底應唔應該正視?試過想心平氣和解決問題
但每次最後都係大暴走
問題解決唔到, 情況惡化

係邊類問題??


大宅

積分: 1270


10#
發表於 17-7-28 15:07 |只看該作者
SorenLorensen 發表於 17-7-28 14:53
"得過且過" 係消耗, 除非有突破性發展, 如其中一方覺醒, 否則最後連去解決問題嘅動力都無埋. 個關係結果都 ...
最近已經萌生左離婚既念頭,解決唔到問題唔係最主要原因,
最主要係對方經常控制唔到自己既情緒,
鬧起交上黎六親不認,
幾難聽既說話都講過,
粗口, 趕我走叫我"懶C鋸路", 篤住我個頭黎鬧,
好想離婚但係又冇勇氣


大宅

積分: 1270


11#
發表於 17-7-28 15:10 |只看該作者
tammy2008 發表於 17-7-28 15:02
係邊類問題??
佢覺得我唔重視佢, 而我就係不滿佢處事手法.


水晶宮

積分: 50566


12#
發表於 17-7-28 15:13 |只看該作者
31542748 發表於 17-7-28 15:10
佢覺得我唔重視佢, 而我就係不滿佢處事手法.

有冇咩實例呀?


大宅

積分: 1270


13#
發表於 17-7-28 15:13 |只看該作者
木偶木偶 發表於 17-7-28 14:56
到底可以尋求那方面的協助呢?
你有邊方面既問題?可以陪你呻下


別墅

積分: 823


14#
發表於 17-7-28 15:17 |只看該作者
本帖最後由 木偶木偶 於 17-7-28 15:18 編輯

同你處於同一個問題
就算心平氣靜,都無法溝通
無法解決問題
佢係完全控制唔到自己的情緒,
當佢一發顛的時候,好似隻顛狗一樣,亂吠
然後講一大堆極難聽的說話

仲要不停話分手來做威脅,好辛苦
好想一走了之


大宅

積分: 4899


15#
發表於 17-7-28 15:17 |只看該作者
31542748 發表於 17-7-28 15:07
最近已經萌生左離婚既念頭,解決唔到問題唔係最主要原因,
最主要係對方經常控制唔到自己既情緒,
鬧起交上黎 ...
控制唔到情緒好麻煩, 無得溝通. 開口埋口講難聽既說話希望只係修養問題, 而唔係心態.


大宅

積分: 1114


16#
發表於 17-7-28 15:18 |只看該作者
回覆 31542748 的帖子

情況同你一樣,越想溝通,關係越差,問題永遠重覆,永遠冇解決


大宅

積分: 1270


17#
發表於 17-7-28 15:20 |只看該作者
木偶木偶 發表於 17-7-28 15:17
同你處於同一個問題
就算心平氣靜,都無法溝通
無法解決問題
真係同我一樣..控制唔到情緒先係最難頂,
有時會諗點解我會折墮到咁樣比你鬧


大宅

積分: 1270


18#
發表於 17-7-28 15:22 |只看該作者
SorenLorensen 發表於 17-7-28 15:17
控制唔到情緒好麻煩, 無得溝通. 開口埋口講難聽既說話希望只係修養問題, 而唔係心態.
...
只怪我入世未深, 佢對佢媽都可以講粗口鬧(係X哂老母果隻)
當時鬼掩眼唔知點解覺得自己會係例外..



大宅

積分: 1270


19#
發表於 17-7-28 15:25 |只看該作者
btylm 發表於 17-7-28 15:18
回覆 31542748 的帖子

情況同你一樣,越想溝通,關係越差,問題永遠重覆,永遠冇解決
有時希望對方可以聽下我既意見.但係一嘈起上黎你講咩佢都覺得係廢話..
而且愈講得多就愈嘈得勁..
最近佢發癲我都只係順佢意..
因為知道講多都冇用, 只會嘈得愈耐同愈勁


別墅

積分: 823


20#
發表於 17-7-28 15:29 |只看該作者
31542748 發表於 17-7-28 15:25
有時希望對方可以聽下我既意見.但係一嘈起上黎你講咩佢都覺得係廢話..
而且愈講得多就愈嘈得勁..
最近佢發 ...
一樣,只要我講一句,佢就鬧足幾個鐘
然後就會繼續鬧你唔出聲,而我只有繼續唔出聲

就算隔左幾日,大家氣氛幾好,諗住拎返出來傾,
一齊去解決問題,完全唔得,佢就淨係話我錯

佢表達感受,話我企埋一邊唔幫佢
到我去表達感受,話我同你面對情況係一樣,你都無幫手
就係哩句『你都無幫手』佢就覺得我指責佢
然後又失控又發顛

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo