母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   1


大宅

積分: 1115


1#
發表於 17-8-6 12:47 |只看該作者
全人奶第八個月,應該依舊餵足七至八餐人奶,定係減一兩餐呢?仲洗唔洗keep住咁多奶量?


伯爵府

積分: 15108


2#
發表於 17-8-7 08:42 |只看該作者
wb128720 發表於 17-8-6 12:47
全人奶第八個月,應該依舊餵足七至八餐人奶,定係減一兩餐呢?仲洗唔洗keep住咁多奶量?
...

應該加咗固吧? 咁應該唔駛餵得咁密喎


子爵府

積分: 10607


3#
發表於 17-8-7 11:14 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 Fionhohoho 於 17-8-7 11:15 編輯

我大仔8個月我埋身2餐樽1餐,2固3奶

我細女4個月係4-5餐

你係泵定埋身?如果減泵會跌奶量,但我本身係半泵半埋,所以影響唔算好大


大宅

積分: 2203


4#
發表於 17-8-7 12:25 |只看該作者
wb128720 發表於 17-8-6 12:47
全人奶第八個月,應該依舊餵足七至八餐人奶,定係減一兩餐呢?仲洗唔洗keep住咁多奶量?
...

我囡八個月時瓶餵五餐,約800mL,我全泵,一日泵四次,有剩來儲!


別墅

積分: 576


5#
發表於 17-8-8 11:42 |只看該作者
jennyp 發表於 17-8-7 12:25
我囡八個月時瓶餵五餐,約800mL,我全泵,一日泵四次,有剩來儲!
...

好犀利啊!我全埋身,BB四個月開始食少左,之後而家七個月我好似已經無咩奶,唔知點算好,BB唔肯食樽!


子爵府

積分: 11164


6#
發表於 17-8-11 22:55 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 艾森 於 17-8-11 22:56 編輯

Error


子爵府

積分: 11164


7#
發表於 17-8-11 22:55 |只看該作者
Yoayoa 發表於 17-8-8 11:42
好犀利啊!我全埋身,BB四個月開始食少左,之後而家七個月我好似已經無咩奶,唔知點算好,BB唔肯食樽!
...

除非你食左收奶食物,否則全埋身一定有足夠既奶量比bb,7個月大bb食固體食物,需要既奶量少左,身體自然按bb需要去造奶。

奶量多過bb需要,bb根本唔需要咁多奶,多出既人奶bb飲唔到只係係額外消耗緊媽媽既營養,所以全埋身係完全按bb需要去造奶,達致供求平衡對媽媽同bb係最好

我全埋身到依加囡囡19個月大


別墅

積分: 576


8#
發表於 17-8-12 13:32 |只看該作者
艾森 發表於 17-8-11 22:55
除非你食左收奶食物,否則全埋身一定有足夠既奶量比bb,7個月大bb食固體食物,需要既奶量少左,身體自然按 ...

好厲害可能我自己鬆懈左,又飲少左水。咁你夜晚有無特燈起身泵奶啊?聽講停夜奶奶量會大跌


子爵府

積分: 11164


9#
發表於 17-8-13 22:27 |只看該作者
Yoayoa 發表於 17-8-12 13:32
好厲害可能我自己鬆懈左,又飲少左水。咁你夜晚有無特燈起身泵奶啊?聽講停夜奶奶量會大跌:question ...

本帖最後由 艾森 於 17-8-13 22:29 編輯


bb愈大愈餵得輕鬆,因為愈大就食多左
固體食物,對奶既需求會減少,到一歲只需要早晚埋身其實無咩厲害,你都做到架!最緊要對自己有信心

所有營養會優先提供比母乳,媽媽身體儲備有好多水,飲唔夠水只會媽媽覺得好口渴。造奶係透過bb吸啜乳頭令媽媽身體產生泌乳素,泌乳素經血液流到大腦,大腦收到order再傳訊息比乳房造奶,所以全埋身一定會有足夠既奶量比bb

bb開始食固體食物同戒夜奶後,bb食既奶量減少,媽媽身體既奶量自然會跟返bb食量去減產,呢個就係供求平衡。如果身體唔識得減產就慘喇,媽媽奶量過多會塞奶。

bb戒左夜奶終於可以輕鬆d當然唔需要泵奶,如上文回覆,多出黎既奶bb食唔到,只係消耗緊媽媽額外既營養,加上全埋身自然有足夠既奶比bb,更加無需要額外泵奶。

我無泵奶,一直全埋身,囡囡一歲我恨心同佢戒奶先唔食夜奶,戒左之後頭幾晚谷奶谷到痛,過幾日身體知道夜晚唔需要奶就識調節減產


別墅

積分: 576


10#
發表於 17-8-14 00:14 |只看該作者
艾森 發表於 17-8-13 22:27
本帖最後由 艾森 於 17-8-13 22:29 編輯



首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo