母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   0


民房

積分: 16


1#
發表於 17-8-7 21:01 |只看該作者
因為返工只可以泵到一次, 結果由每次泵到100ml...變到而家得返30ml...
個胸又冇咩谷奶feel..
請問有冇方法再增奶呀?


大宅

積分: 1904


2#
發表於 17-8-8 21:36 |只看該作者
回覆 kwanying819 的帖子

你識唔識用手擠奶? 如果可以的話, 中途去個乾淨地方 (最好) 或TOILET (留番沖涼) 擠10分鐘到, 等個身體知道要多D奶.
頭一個星期可能到你泵既時候會少D奶但之後應該會好D.

睇過一個網站講個胸愈谷造奶愈慢, 所以中間清D貨反而會全日造多D奶


大宅

積分: 4343


3#
發表於 17-8-9 16:20 |只看該作者

回覆樓主:

收工泵多次先走?或者半夜泵多次?


伯爵府

積分: 15108


4#
發表於 17-8-9 19:04 |只看該作者
kwanying819 發表於 17-8-7 21:01
因為返工只可以泵到一次, 結果由每次泵到100ml...變到而家得返30ml...
個胸又冇咩谷奶feel..
請問有冇方法 ...

可唔可以抽啲時間 (例如午飯) 泵多一次?
返工泵2-3次先可以穩定奶量
不過我知有時現實未必容許
加油


複式洋房

積分: 377


5#
發表於 17-8-10 06:39 |只看該作者
kwanying819 發表於 17-8-7 21:01
因為返工只可以泵到一次, 結果由每次泵到100ml...變到而家得返30ml...
個胸又冇咩谷奶feel..
請問有冇方法 ...

我食三文魚飯,more milk plus 加埋goat rue, 黑豆漿,黑豆茶增奶。返工後埋身同泵少左,都係靠佢地先keep住奶量。

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo