母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 305


1#
發表於 17-9-25 23:40 |只看該作者
阿B兩歳幾,原本都只剩臨瞓前埋身餵,目標係自然介奶。佢昨晚同今晚都唔駛食奶就自己可以瞓。餵左咁耐,終於畢業,但宜家又有d唔捨得。

諗返餵初生B乜都唔識,又唔夠奶又塞... 到返工趕頭趕命pump奶,又趕返去餵奶... 諗起每次返到屋企都有個B好期待咁等食奶... 諗起之前成日想阿B快d食完瞓覺等我可以做下自己野... 原來時間一到,阿B話介就介... 好掛住佢個食奶BB樣

各位仲餵緊既媽媽們,雖然辛苦,但記住要好好享受呢段有限既甜蜜時光呀。


水晶宮

積分: 54420

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


2#
發表於 17-9-26 01:36 |只看該作者
朱古力包 發表於 17-9-25 23:40
阿B兩歳幾,原本都只剩臨瞓前埋身餵,目標係自然介奶。佢昨晚同今晚都唔駛食奶就自己可以瞓。餵左咁耐,終 ...

恭喜 , 美好時光美好回憶 。

祝 BB 身體健康 , 快高長大 。


複式洋房

積分: 305


3#
發表於 17-9-26 06:53 |只看該作者
AACheungCheung 發表於 17-9-26 01:36
恭喜 , 美好時光美好回憶 。

祝 BB 身體健康 , 快高長大 。

謝謝你


複式洋房

積分: 351


4#
發表於 17-9-26 22:33 |只看該作者

回覆樓主:

恭喜你呀!我個bb只有6個月大,我的目標到1歲,希望我可以做到!


別墅

積分: 995


5#
發表於 17-9-30 18:45 |只看該作者
恭喜恭喜~我仔13個半月都成功由埋身轉左飲豆漿
因為我有左BB醫生話要停人奶
估唔到呀仔話停就停到><"


禁止訪問

積分: 16558


6#
發表於 17-10-2 12:32 |只看該作者

回覆樓主

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 14073

大廚勳章 睛靈勳章 畀面勳章


7#
發表於 17-10-4 19:21 |只看該作者
朱古力包 發表於 17-9-25 23:40
阿B兩歳幾,原本都只剩臨瞓前埋身餵,目標係自然介奶。佢昨晚同今晚都唔駛食奶就自己可以瞓。餵左咁耐,終 ...

恭喜晒呀!!
我條餵奶路仲有2年咁漫長呀!
加上仲有個奶痴(差唔多2歲),唔知會唔會一直啜到4歲呢
不過我真係好中意埋身餵奶,同bb好親密! 兩個b都好痴我


別墅

積分: 576


8#
發表於 17-10-19 11:52 |只看該作者

回覆樓主

原來會咁,等我仲好期待距戒添


子爵府

積分: 13489


9#
發表於 17-10-19 12:13 |只看該作者
朱古力包 發表於 17-9-25 23:40
阿B兩歳幾,原本都只剩臨瞓前埋身餵,目標係自然介奶。佢昨晚同今晚都唔駛食奶就自己可以瞓。餵左咁耐,終 ...
我最近都幫兩歲半嘅仔仔戒左嘞~亦都好懷念細仔一見我著住奶衫就叫"奶奶"嘅時光...

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo