想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   1


大宅

積分: 2333


1#
發表於 17-9-27 16:46 |只看該作者
想早D分享, 但湊住2歲仔比較忙.

第一胎冇咩經驗, 2014 12月尾黎完M我冇留意, 2月先驗, 線比較淺色我冇為意以為冇. (個時又冇bk經驗). 到2月尾唔對路再驗先知有. 個時其實好病, 一路以為感冒. 點知中左. 2015 9月生左

打算係時候生多個, 好好彩, 剛剛bingo,但又係大病(感冒). 我形住應該bingo左因為個人好好好辛苦, 冇力, 多左屁. 訓得唔好, 4 5點零晨要vv (平時7點幾先要去)

我自己兩胎都係:
作病feel
好辛苦,好累
多屁
超谷M - 比平時谷多D


我本來DD 係15/9, 我14/9冇用晨V驗得一條線. 18/9再用晨V就兩條線.

一日未黎一日有機, 轉你地好孕呀

依家一路等大D先去照閃閃, 希望一切順利!!


複式洋房

積分: 230


2#
發表於 17-9-27 17:40 |只看該作者
csy_blingbling 發表於 17-9-27 16:46
想早D分享, 但湊住2歲仔比較忙.

第一胎冇咩經驗, 2014 12月尾黎完M我冇留意, 2月先驗, 線比較淺色我冇為意 ...

我想問你作病你幾時開始?係排後定臨dd前?


大宅

積分: 2333


3#
發表於 17-9-27 17:40 |只看該作者
回覆 Abbie0507 的帖子

臨dd呀


大宅

積分: 1706


4#
發表於 17-9-27 20:29 |只看該作者

回覆樓主:

咁你有無胸脹痛或者nipple痛呀?


大宅

積分: 2333


5#
發表於 17-9-27 22:30 |只看該作者
SeriaLeung 發表於 17-9-27 20:29
咁你有無胸脹痛或者nipple痛呀?

胸就冇痛,nipple 有小小脹痛


大宅

積分: 1721


6#
發表於 17-9-27 23:31 |只看該作者
回覆 csy_blingbling 的帖子

我仲有5日DD,開始作病,時凍時熱,頭重重,喉嚨乾,胸無痛,多庇,成日想去大便咁,不過未驗到。


大宅

積分: 2333


7#
發表於 17-9-28 06:55 |只看該作者
Katrina_cmc1104 發表於 17-9-27 23:31
回覆 csy_blingbling 的帖子

我仲有5日DD,開始作病,時凍時熱,頭重重,喉嚨乾,胸無痛,多庇,成日想去 ...

祝好運!

你dd個日先用晨v啦


大宅

積分: 1288


8#
發表於 17-9-28 10:39 |只看該作者
我又係, 27/9 DD, 但仍未黎M,
今日28/9 晨V 都係一條線.....
唔知係點......

接好孕! 恭喜你先~~~

點評

csy_blingbling    發表於 17-9-28 10:54


大宅

積分: 1655

BK Milk勳章


9#
發表於 17-9-28 10:42 |只看該作者
我未到due date 前已經nipples痛。除此之外沒有其他異常


大宅

積分: 2453


10#
發表於 17-9-28 16:26 |只看該作者
csy_blingbling 發表於 17-9-27 16:46
想早D分享, 但湊住2歲仔比較忙.

第一胎冇咩經驗, 2014 12月尾黎完M我冇留意, 2月先驗, 線比較淺色我冇為意 ...
恭喜你呀, 沾個好孕先
聽DD日, 今朝偷驗都冇料到, 再努力先


大宅

積分: 1721


11#
發表於 17-9-28 20:30 |只看該作者
回覆 csy_blingbling 的帖子

我體溫每日都有增加,不過好輕微。但成日好肚餓同眼訓。你DD前幾日先開始驗到?


大宅

積分: 1288


12#
發表於 17-10-4 13:35 |只看該作者
dingding_tour 發表於 17-9-28 10:39
我又係, 27/9 DD, 但仍未黎M,
今日28/9 晨V 都係一條線.....
唔知係點......
我10月1日來M了~~~

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo