自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 3869


1#
發表於 09-2-14 15:34 |只看該作者
今日係情人節,所以lunch的時候打左個電話比佢,但佢好似唔知今日係情人節咁... 仲可以問返我轉頭,問我搵佢做咩... 激c我..
你地個c6有冇好似我個咁架?


水晶宮

積分: 55644


2#
發表於 09-2-14 15:37 |只看該作者
我老公走左去陪鬼佬同事睇波仲話要食埋晚飯...好彩鬼佬識趣話唔使食飯夜晚交返人比我...
少奶奶的身份,丫頭的命...


大宅

積分: 3869


3#
發表於 09-2-14 15:41 |只看該作者
係咪要我講到出口先醒目架... 我又唔係要求佢送野比我,一句情人節快樂都心滿意足...


大宅

積分: 1220


4#
發表於 09-2-14 15:42 |只看該作者
佢係唔係扮唔知,今晚俾個驚喜你丫


原帖由 ting2222 於 09-2-14 15:34 發表
今日係情人節,所以lunch的時候打左個電話比佢,但佢好似唔知今日係情人節咁... 仲可以問返我轉頭,問我搵佢做咩... 激c我..
你地個c6有冇好似我個咁架? ...


已刪除用户

積分: 194079

2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


5#
發表於 09-2-14 15:42 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 55644


6#
發表於 09-2-14 15:43 |只看該作者
可能今晚有驚喜呢...可能你老公故意不露聲色呢...
:lol
少奶奶的身份,丫頭的命...


大宅

積分: 3869


7#
發表於 09-2-14 15:45 |只看該作者
肯定唔會啦...跟官咁耐都唔知官姓乜咩 無"尼"情趣


大宅

積分: 3869


8#
發表於 09-2-14 15:52 |只看該作者
你地今晚係咪有晒節目喇??


珍珠宮

積分: 34110

hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


9#
發表於 09-2-14 15:55 |只看該作者
我今晚都冇節目,因為老公返夜,但佢已經送左禮物俾我~


已刪除用户

積分: 194079

2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


10#
發表於 09-2-14 15:56 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3869


11#
發表於 09-2-14 15:56 |只看該作者
禮物.. 我都想要呀


水晶宮

積分: 53641

至尊種植勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011至尊種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 爸B勳章


12#
發表於 09-2-14 15:57 |只看該作者
今晚同金兔出去玩
錦瑟無端五十弦,一弦一柱思華年。
莊生曉夢迷蝴蝶,望帝春心託杜鵑。
滄海月明珠有淚,藍田日暖玉生煙。
此情可待成追憶?只是當時已惘然。


大宅

積分: 3869


13#
發表於 09-2-14 15:58 |只看該作者
原帖由 sonic04 於 09-2-14 15:57 發表
今晚同金兔出去玩

"恨"到發燒呀...


珍珠宮

積分: 41032

好媽媽勳章 大廚勳章


14#
發表於 09-2-14 17:57 |只看該作者
昨晚已出去慶祝了,但今晚老公都親自煮鵝肝及牛扒比我食


侯爵府

積分: 24623

好媽媽勳章 畀面勳章


15#
發表於 09-2-14 18:00 |只看該作者
原帖由 sandy1425 於 14/2/2009 17:57 發表
昨晚已出去慶祝了,但今晚老公都親自煮鵝肝及牛扒比我食


好開心呀
老公佢收而家係到,但只掛住同個仔打機


男爵府

積分: 8106


16#
發表於 09-2-14 18:06 |只看該作者
C6琴晚過左12點講左情人節快樂喇。
等緊佢放工。

兔先生﹐你今晚點同老婆慶祝呀﹖

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo