想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1120


1#
發表於 17-10-7 18:18 |只看該作者
今年八月,懷孕十週發現胎停在8w4d, 之後做咗吸宮手術,而家已經完全康復。

已經成功生左第一胎,醫生認為已經排除我本身身體嘅問題,可能只係精子卵子質素唔好。

係唔係已經可以排除左免疫問題同染色體問題呢?

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo