想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 499


1#
發表於 17-10-8 16:21 |只看該作者
大概29號到排卵,想知有無機會,會唔會無咁快知,好心急,驗綠d又白板,謝謝
myimage.jpg


大宅

積分: 1920


2#
發表於 17-10-8 16:30 |只看該作者
Chingluk911 發表於 17-10-8 16:21
大概29號到排卵,想知有無機會,會唔會無咁快知,好心急,驗綠d又白板,謝謝

...

都好深喎,有機有機!
我遲两日排 好淺昨
myimage.jpg


複式洋房

積分: 499


3#
發表於 17-10-8 19:21 |只看該作者
Angelaeasy 發表於 17-10-8 16:30
都好深喎,有機有機!
我遲两日排 好淺昨

咁忍多幾日先再驗希望成功啦


大宅

積分: 1920


4#
發表於 17-10-8 19:41 |只看該作者
Chingluk911 發表於 17-10-8 19:21
咁忍多幾日先再驗希望成功啦

你有加深啊!之後每日加深就(emoji)(emoji)


男爵府

積分: 9959


5#
發表於 17-10-8 23:18 |只看該作者
Chingluk911 發表於 17-10-8 16:21
大概29號到排卵,想知有無機會,會唔會無咁快知,好心急,驗綠d又白板,謝謝

...

第9日咁深有機呀, 祝成功


複式洋房

積分: 499


6#
發表於 17-10-8 23:33 |只看該作者
本帖最後由 Chingluk911 於 17-10-8 23:52 編輯
cavy0511 發表於 17-10-8 23:18
第9日咁深有機呀, 祝成功

岩岩忍唔住驗綠d,白板(emoji)(emoji)會唔會太早所以無反應?


男爵府

積分: 9959


7#
發表於 17-10-9 00:14 |只看該作者
Chingluk911 發表於 17-10-8 23:33
岩岩忍唔住驗綠d,白板(emoji)(emoji)會唔會太早所以無反應?

咁早一定要晨v架, 唔係唔準


複式洋房

積分: 499


8#
發表於 17-10-9 00:18 |只看該作者
cavy0511 發表於 17-10-9 00:14
咁早一定要晨v架, 唔係唔準

我今早用左晨v,都係白板,搞到有d灰(emoji)(emoji)


男爵府

積分: 9959


9#
發表於 17-10-9 00:25 |只看該作者
Chingluk911 發表於 17-10-9 00:18
我今早用左晨v,都係白板,搞到有d灰(emoji)(emoji)

綠d第10日都係好難睇, 第12日先明顯控, keep住驗紅d啦, 越黎越深就似樣架喇


男爵府

積分: 9959


10#
發表於 17-10-9 00:29 |只看該作者
Chingluk911 發表於 17-10-9 00:18
我今早用左晨v,都係白板,搞到有d灰(emoji)(emoji)

我上胎第12日先見到咁咋
1502034890312.JPEG


複式洋房

積分: 499


11#
發表於 17-10-9 00:33 |只看該作者
回覆 cavy0511 的帖子

好,謝謝你既分享牙,希望越來越深色啦🙏🏿🙏🏿


複式洋房

積分: 499


12#
發表於 17-10-9 07:51 |只看該作者
cavy0511 發表於 17-10-9 00:29
我上胎第12日先見到咁咋

今日轉淺色左了,開始有黎m既感覺好唔開心牙


複式洋房

積分: 482


13#
發表於 17-10-17 15:56 |只看該作者
cavy0511 發表於 17-10-9 00:25
綠d第10日都係好難睇, 第12日先明顯控, keep住驗紅d啦, 越黎越深就似樣架喇
...

請教下,如果中的話,day幾紅D會有明顯粗線?


侯爵府

積分: 21950


14#
發表於 17-10-17 16:14 |只看該作者
khcacajj 發表於 17-10-17 15:56
請教下,如果中的話,day幾紅D會有明顯粗線?

我排後第12 日已經深粗
20171012_082327.JPEG


複式洋房

積分: 482


15#
發表於 17-10-17 16:47 |只看該作者
freshrose 發表於 17-10-17 16:14
我排後第12 日已經深粗

深粗得很犀利!十字也很明顯,恭喜恭喜。有時我見 jm到了DD 才見到十字,似乎每人分別很大

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo