想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1161


1#
發表於 17-10-14 21:56 |只看該作者
計劃緊生BB, 想平日飲多 d 湯水,
但放工 7 點返到屋企真係煲唔切, 所以想買個高速煲幫幫手!
去一田睇到 Fissler 有 promotion,
Vitaquick 6L 高速煲加個 4.5 L pan, 合共 $2788
1/ 各位覺得抵唔抵買?
2/ Vitaquick 哩個 model 係咪好舊?
3/ 去永安睇會唔會有較新 Model?
4/ 有冇其他好介紹?

謝謝

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo