想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   2


大宅

積分: 1196


1#
發表於 17-10-17 10:28 |只看該作者
今日Day26...呢幾日體溫都36.7,今日突然跌到36.4...好傷心
會量體溫既姐妹,你地係咪每日都瞓夠8個鐘一起身就量架?
除左睇體溫,仲有點樣先睇到自己黃體功能吖


別墅

積分: 952


2#
發表於 17-10-17 11:11 |只看該作者
我36.5 都後來驗到BINGO. 唔駛擔心.
同埋問過醫生都唔主張驗溫度的. 放鬆心情吧


大宅

積分: 1196


3#
發表於 17-10-17 11:13 |只看該作者
iammiss 發表於 17-10-17 11:11
我36.5 都後來驗到BINGO. 唔駛擔心.
同埋問過醫生都唔主張驗溫度的. 放鬆心情吧 ...

謝謝支持
備孕真係令人精神抓狂


複式洋房

積分: 211


4#
發表於 17-10-17 11:19 |只看該作者

回覆樓主:

我今日day 25, 11號做完IUI 後董醫生叫我廿五號驗孕,其實幾時可以偷驗


侯爵府

積分: 21950


5#
發表於 17-10-17 11:52 |只看該作者
體溫已經可以反映到黃體, 如果你排完之後有明顯的高低溫區, 同係高溫區維持多過12日或以上, 就係有足夠黃體, 當然抽血驗黃體係最準

而你高溫有14日, 就代表你粒卵質素唔錯


大宅

積分: 1196


6#
發表於 17-10-17 12:30 |只看該作者
freshrose 發表於 17-10-17 11:52
體溫已經可以反映到黃體, 如果你排完之後有明顯的高低溫區, 同係高溫區維持多過12日或以上, 就係有足夠黃體 ...

但有時又會有野做夜訓,又會早起..量體溫又怕唔準。。
醫生又話唔需要抽血
所以我想自己出去抽,但又唔知day 幾抽好


侯爵府

積分: 21950


7#
發表於 17-10-17 12:34 |只看該作者
fairymeow 發表於 17-10-17 12:30
但有時又會有野做夜訓,又會早起..量體溫又怕唔準。。
醫生又話唔需要抽血
所以我想自己出去抽, ...

排完第7日OR 第8 日抽


大宅

積分: 1196


8#
發表於 17-10-17 12:44 |只看該作者
freshrose 發表於 17-10-17 12:34
排完第7日OR 第8 日抽

謝謝吖


琥珀宮

積分: 197061

馬年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章 15週年勳章


9#
發表於 17-10-17 12:48 |只看該作者
freshrose 發表於 17-10-17 11:52
體溫已經可以反映到黃體, 如果你排完之後有明顯的高低溫區, 同係高溫區維持多過12日或以上, 就係有足夠黃體 ...
我暫時排卵后自7日高溫,都要等下啦,
不過尋日同今日差距是0.06度,
尋日是36.48, 今日是 36.42. 唔知關唔關事呢?今早6:00起身去過廁所


侯爵府

積分: 21950


10#
發表於 17-10-17 12:49 |只看該作者
la_source 發表於 17-10-17 12:48
我暫時排卵后自7日高溫,都要等下啦,
不過尋日同今日差距是0.06度,
尋日是36.48, 今日是 36.42. 唔知關唔關 ...

未排之前呢? 有無圖?


琥珀宮

積分: 197061

馬年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章 15週年勳章


11#
發表於 17-10-17 12:52 |只看該作者
freshrose 發表於 17-10-17 12:49
未排之前呢? 有無圖?

呢位JM給你看看參考
myimage.jpg


侯爵府

積分: 21950


12#
發表於 17-10-17 13:12 |只看該作者
la_source 發表於 17-10-17 12:52
呢位JM給你看看參考

排後升溫慢, 都係黃體不足的症狀之一


琥珀宮

積分: 197061

馬年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章 15週年勳章


13#
發表於 17-10-17 14:19 |只看該作者
freshrose 發表於 17-10-17 13:12
排後升溫慢, 都係黃體不足的症狀之一
我都係咁諗...要唔要食返D咩補充下...
因為我ONLY食葉酸呀...
定還是咩野機會都冇呢~~~


侯爵府

積分: 21950


14#
發表於 17-10-17 15:08 |只看該作者
la_source 發表於 17-10-17 14:19
我都係咁諗...要唔要食返D咩補充下...
因為我ONLY食葉酸呀...
定還是咩野機會都冇呢~~~

會唔會打算去驗血CONFIRM 下?

黃體素不足唔會影響受精, 但係會影響到著床同將來個胎陀得穩唔穩

其實有好多天然黃體素食物, 包括APPLE, 蕃薯同奇異果, 可以試下排左之後食, 睇下有無改善


琥珀宮

積分: 197061

馬年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章 15週年勳章


15#
發表於 17-10-17 15:10 |只看該作者
freshrose 發表於 17-10-17 15:08
會唔會打算去驗血CONFIRM 下?

黃體素不足唔會影響受精, 但係會影響到著床同將來個胎陀得穩唔穩
未去呀,因為我11月頭去睇仁安董醫生呀我諗緊會唔會自己出去配小白球口服食比較好呢?

另一邊我已經排左啦,且連續7日高溫期, 所以想問下我係咪冇乜機會又要等下一CYCLE~


侯爵府

積分: 21950


16#
發表於 17-10-17 15:12 |只看該作者
la_source 發表於 17-10-17 15:10
未去呀,因為我11月頭去睇仁安董醫生呀我諗緊會唔會自己出去配小白球口服食比較好呢?

另一邊我已經排左啦, ...

就如我上面咁講, 黃體素低唔會影響受精機會, 但會影響著床, 通常D 人黃體素低驗到有左就會去配小白球果D 或者打黃體素針.......


琥珀宮

積分: 197061

馬年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章 15週年勳章


17#
發表於 17-10-17 15:13 |只看該作者
freshrose 發表於 17-10-17 15:12
就如我上面咁講, 黃體素低唔會影響受精機會, 但會影響著床, 通常D 人黃體素低驗到有左就會去配小白球果D ...
即係我要等證實有孕先去睇醫生而唔可以自己出去配口服黃體藥..

睇黎今晚要去買奇異果


侯爵府

積分: 21950


18#
發表於 17-10-17 15:15 |只看該作者
la_source 發表於 17-10-17 15:13
即係我要等證實有孕先去睇醫生而唔可以自己出去配口服黃體藥..

睇黎今晚要去買奇異果

係啊, 你食下奇異果, 蕃薯同黑朱古力喇


琥珀宮

積分: 197061

馬年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章 15週年勳章


19#
發表於 17-10-17 15:16 |只看該作者
freshrose 發表於 17-10-17 15:15
係啊, 你食下奇異果, 蕃薯同黑朱古力喇
唔該你呀JM!黑朱古力有冇話邊隻好同埋幾多%?


侯爵府

積分: 21950


20#
發表於 17-10-17 15:17 |只看該作者
la_source 發表於 17-10-17 15:16
唔該你呀JM!黑朱古力有冇話邊隻好同埋幾多%?
我自己食95%, 不過未必人人食到咁苦, 85% 或以上都ok, 一日一格, 唔駛多食

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo