想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 355


1#
發表於 17-10-21 02:17 |只看該作者
係咪clearblue最好?我用左紅D一段時間,個肚都未有反應


別墅

積分: 820


2#
發表於 17-10-21 09:15 |只看該作者
summary 發表於 17-10-21 02:17
係咪clearblue最好?我用左紅D一段時間,個肚都未有反應

兩樣一齊用最好。。
紅d有粗深就即用埋CB...
Cb都係用3支一個月。一盒都可以用3個月。。


複式洋房

積分: 355


3#
發表於 17-10-21 12:18 |只看該作者
Tung891016 發表於 17-10-21 09:15
兩樣一齊用最好。。
紅d有粗深就即用埋CB...
Cb都係用3支一個月。一盒都可以用3個月。。

邊度有得賣?


別墅

積分: 820


4#
發表於 17-10-21 13:49 |只看該作者
summary 發表於 17-10-21 12:18
邊度有得賣?

萬寧Clearblue 電子排卵。我買個時2百幾之後無特價3百幾


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo