想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 626


1#
發表於 17-10-24 17:23 |只看該作者
本帖最後由 dunuknow_ww 於 17-10-24 17:31 編輯

本帖最後由 dunuknow_ww 於 17-10-24 17:30 編輯

9wk藥流後想搵中醫清瘀血同調理,下面幾位中醫邊個好?因為要返工無時間煲藥,所以想選開藥粉的醫師⋯

粉嶺/旺角 王冠明
大埔李國手
大埔黃善根
中環/馬鞍山 羅雪

謝謝


別墅

積分: 662


2#
發表於 17-10-27 01:06 |只看該作者
dunuknow_ww 發表於 17-10-24 17:23
本帖最後由 dunuknow_ww 於 17-10-24 17:30 編輯

9wk藥流後想搵中醫清瘀血同調理,下面幾位中醫邊個好?因 ...

12月睇王x棠老婆清惡露,好有效

7月睇李x手調理,個個星期藥方都有唔同,但感覺冇改善,偏貴

8,9月睇返王x棠老婆,第一個月冇轉過藥方,第二個月轉少少,睡眠質素好咗,但手腳冰冷仲係差D

而家已轉睇港島區另一位,等緊月尾開獎

我覺得睇中醫要睇醫乜同要夾自己,希望幫到你



別墅

積分: 626


3#
發表於 17-10-28 10:45 |只看該作者
kiki508 發表於 17-10-27 01:06
12月睇王x棠老婆清惡露,好有效

7月睇李x手調理,個個星期藥方都有唔同,但感覺冇改善,偏貴

謝謝你


子爵府

積分: 11144


4#
發表於 17-10-28 11:09 |只看該作者

引用:Quote:dunuknow_ww+發表於+17-10-24+17:23+

原帖由 kiki508 於 17-10-27 發表
12月睇王x棠老婆清惡露,好有效

7月睇李x手調理,個個星期藥方都有唔同,但感覺冇改善,偏貴
邊個係王x棠老婆?





別墅

積分: 662


5#
發表於 17-11-2 19:41 |只看該作者
LC116 發表於 17-10-28 11:09
邊個係王x棠老婆?

我老公話劉x儀係佢老婆,喺地下果間舖應診

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo