想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   1


大宅

積分: 1880


1#
發表於 17-10-25 01:09 |只看該作者


之前去中醫試過艾灸, 醫師話艾灸對助孕好,治宮寒好,所以我一直都有艾。初初去醫師度艾,之後轉左去艾灸中心艾。因為貴,所以最後決定自己淘寶自己艾灸(之前都有爬文,好多post 都有講)

不知不覺間,都艾左3個幾月了。一直都好好,只係試過一次燙傷肚皮。身體都覺得暖左, 經期順左但都有少量血塊(應該係內膜組織),顏色日數各方面都好似幾好咁。所以我都打算一路艾灸,希望可以幫助懷孕。

但前幾日開始(經期第一天我艾灸了一次), 我肚皮開始出疹,有好細粒的水泡,好痕癢,還有些硬皮,都幾難受!所以我停左3日, 我上網睇單桂敏個blog, 佢話係排病反應,繼續艾灸就有好轉。之後到我經期第五日,我再艾但只艾三陰交位置,昨天左腳三陰交都出疹有細水泡了!

因為出疹痕癢, 我信心動搖了!

有冇JM 試過這情況嗎? 會繼續嗎?


大宅

積分: 1880


2#
發表於 17-10-25 15:25 |只看該作者

回覆樓主

有JM 這個情況嗎?


大宅

積分: 1731


3#
發表於 17-10-25 17:20 |只看該作者
我都有灸,灸左一星期左右,冇咩唔舒服。我爬左好多文,好似你呢個情況係應該堅持繼續,你本身身體有冇咩問題? 我有多囊
努力做好MEJ


大宅

積分: 1880


4#
發表於 17-10-25 17:55 |只看該作者
lanziaho 發表於 17-10-25 17:20
我都有灸,灸左一星期左右,冇咩唔舒服。我爬左好多文,好似你呢個情況係應該堅持繼續,你本身身體有冇咩問 ...

我有子宮肌瘤同朱古力瘤!




禁止訪問

積分: 223


5#
發表於 17-11-3 11:48 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1258


6#
發表於 17-11-3 12:00 |只看該作者
lanziaho 發表於 17-10-25 17:20
我都有灸,灸左一星期左右,冇咩唔舒服。我爬左好多文,好似你呢個情況係應該堅持繼續,你本身身體有冇咩問 ...
請問你係一星期艾足七日?定...?


大宅

積分: 1258


7#
發表於 17-11-3 12:02 |只看該作者
fofopoohpooh 發表於 17-10-25 01:09
之前去中醫試過艾灸, 醫師話艾灸對助孕好,治宮寒好,所以我一直都有艾。初初去醫師度艾,之後轉左去艾 ...
我自己向家中艾, 但係無樓主既情況
但見有人話如果個個位有水代表濕, 但吾係水泡喎
不過有水泡會吾會停一下?再艾會吾會加重問題


大宅

積分: 1880


8#
發表於 17-11-4 12:27 |只看該作者
CC168_178 發表於 17-11-3 12:00
請問你係一星期艾足七日?定...?

我會連續艾3-4日,之後又停一兩日咁!都持續左3個月!



大宅

積分: 1880


9#
發表於 17-11-4 12:30 |只看該作者
CC168_178 發表於 17-11-3 12:02
我自己向家中艾, 但係無樓主既情況
但見有人話如果個個位有水代表濕, 但吾係水泡喎
不過有水泡 ...

我停左幾日, 水泡同疹都停左!

前幾日再艾一次,都無事!

琴日再艾,三陰交又再次生水泡,又嚴重左!
我相信我要停一停了!



大宅

積分: 1880


10#
發表於 17-11-4 12:31 |只看該作者
CC168_178 發表於 17-11-3 12:02
我自己向家中艾, 但係無樓主既情況
但見有人話如果個個位有水代表濕, 但吾係水泡喎
不過有水泡 ...

我之前肚皮係出水, 好多水氣。


大宅

積分: 1616


11#
發表於 17-11-5 08:14 |只看該作者

回覆樓主:

我去中醫度艾, 好痕, 中醫教我沖完涼沾少少酒精抹, 但我無咁做, 跟住艾完果晚一定會生水泡, 超巨果隻, 但中醫話無野, 可能係我敏感, 咁我一路都有繼續艾既, 中醫就會避開啲傷口黎艾囉


大宅

積分: 1880


12#
發表於 17-11-5 14:11 |只看該作者
mmbili 發表於 17-11-5 08:14
我去中醫度艾, 好痕, 中醫教我沖完涼沾少少酒精抹, 但我無咁做, 跟住艾完果晚一定會生水泡, 超巨果隻 ...

你仲有艾嗎?
會整破水泡嗎?



大宅

積分: 1616


13#
發表於 17-11-5 14:17 |只看該作者
fofopoohpooh 發表於 17-11-5 14:11
你仲有艾嗎?
會整破水泡嗎?

開始左ivf就無艾啦, 我自己有時R R下都整穿左


大宅

積分: 1258


14#
發表於 17-11-6 15:48 |只看該作者
我成日擔心自己家中艾, 艾吾岩位置


大宅

積分: 1880


15#
發表於 17-11-6 16:41 |只看該作者
CC168_178 發表於 17-11-6 15:48
我成日擔心自己家中艾, 艾吾岩位置

我又不太擔心艾錯位置 因為艾灸盒可接觸位置都好大, 應該無問題!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo