想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1612


1#
發表於 17-10-28 16:30 |只看該作者
我地準備生b, 驗好晒身,身體健康,飲食正常,已起半年前食定準備懷孕既supplement,比身體準備好,到今個月開始試。
但老公每日都太關心我... 日日叫我早訓(10點訓著最好),一同朋友食完飯夜點返就日哦夜哦,又話生個b唔健康又剩。我好鍾意食辣,已減少食,一次過全戒我真係做唔到... 但一食就又比人話,又話阿b皮膚唔好...
今日剪頭髮,多左白頭髮想染,又話會影響生k b... 又話一染就停3個月先再開始... (當然最後無染)
我有都未有... 出街又唔鍾意、食野又哦、又話幾年唔可以去旅行(我係一年去幾次果種人...),日日咁講,我知佢關心我... 我知生b要犧牲,但日日比人提住,仲話生b就係無自由架啦~我真係好depressed,好似生b人生就玩完咁... 我都好鍾意B.B., 但依家我處於一個好想有但又好怕既心情... 我話咁樣我唔開心,佢唔明白我,只覺得我大唔透,佢無直接比壓力我,但無形壓力我都好唔開心... 點解會咁? TT


男爵府

積分: 9661


2#
發表於 17-10-28 19:27 |只看該作者

回覆樓主

我都好明...我有個朋友個個月都打來問我有左未添持續左成大半年...自己呀媽就次次聽到我又m到就好失望有時真係好大壓力.....


大宅

積分: 1196


3#
發表於 17-10-28 19:42 |只看該作者

回覆樓主:

我都想少啲壓力。。。
搞到自己好唔開心咁

btw樓主你要好好同你先生傾下
大家都要輕鬆啲。。
我明好難。。
特別我身邊個個都一結婚即有
阿媽每次見我就問我有未
阿妹見我就摸我肚


伯爵府

積分: 19467

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


4#
發表於 17-10-28 20:05 |只看該作者

回覆樓主

同佢地傾下,再咁落去人都癲

我~好~幸~福~呀~


水晶宮

積分: 55381


5#
發表於 17-10-28 20:34 |只看該作者
IPodnano 發表於 17-10-28 16:30
我地準備生b, 驗好晒身,身體健康,飲食正常,已起半年前食定準備懷孕既supplement,比身體準備好,到今個 ...
都未有就咁緊張,不得了。祝你好運。
同你先生講,好多人太緊張太大壓力所以越唔成功,反而越唔志在就1越易有。係真㗎,唔係講笑。


大宅

積分: 2300


6#
發表於 17-10-28 21:36 |只看該作者

回覆樓主

要好好傾下,心理健康仲緊要過食乜。我老公本身係好緊張嗰種人,但佢都明白唔可以令個孕媽媽有壓力,何況未陀就乜都限制,似乎過左火。希望妳同佢傾下會好d。祝福妳


大宅

積分: 3400


7#
發表於 17-10-28 22:53 |只看該作者
IPodnano 發表於 17-10-28 16:30
我地準備生b, 驗好晒身,身體健康,飲食正常,已起半年前食定準備懷孕既supplement,比身體準備好,到今個 ...

好似你老公準備好左, 但你未ready


男爵府

積分: 5391


8#
發表於 17-10-28 23:44 |只看該作者
IPodnano 發表於 17-10-28 16:30
我地準備生b, 驗好晒身,身體健康,飲食正常,已起半年前食定準備懷孕既supplement,比身體準備好,到今個 ...
我覺得你老公唔係關心你。佢太緊張喇,未有已經以b為中心,咁既諗法唔太健康,對家庭、對關係都唔好。


大宅

積分: 1800

育兒性格勳章


9#
發表於 17-10-28 23:48 |只看該作者
IPodnano 發表於 17-10-28 16:30
我地準備生b, 驗好晒身,身體健康,飲食正常,已起半年前食定準備懷孕既supplement,比身體準備好,到今個 ...

JM要放輕鬆


大宅

積分: 1612


10#
發表於 17-10-29 23:22 |只看該作者
lo1118 發表於 17-10-28 23:48
JM要放輕鬆

Thx! 我都努力做緊比身體最好條件黎迎接呀b,樓上有JM話比外人成日問有未又太過份了... 好在我暫時都未有0者


別墅

積分: 674


11#
發表於 17-10-30 00:38 |只看該作者
IPodnano 發表於 17-10-29 23:22
Thx! 我都努力做緊比身體最好條件黎迎接呀b,樓上有JM話比外人成日問有未又太過份了... 好在我暫時都未有0 ...

我都成日比人問,最sad係今個月好努力,但排卵後我發燒(emoji)我真係冇鬼用


大宅

積分: 1329


12#
發表於 17-10-30 08:34 |只看該作者
IPodnano 發表於 17-10-28 16:30
我地準備生b, 驗好晒身,身體健康,飲食正常,已起半年前食定準備懷孕既supplement,比身體準備好,到今個 ...

岩岩開始 係會緊張d
慢慢會放鬆
得閒你講d感受佢聽 可以大家adjust 下
唔駛拉咁緊
佢會明白既


侯爵府

積分: 21950


13#
發表於 17-10-30 08:40 |只看該作者

回覆樓主:

其實未有之前真係唔駛點戒口,因為到你有左想食都食唔到,好似我咁而家先6w , 日日反胃作嘔mode ,連訓訓下都會起身嘔,見到食物就想嘔…………我真係好想講而家可以食就儘情食


大宅

積分: 1729


14#
發表於 17-10-30 08:41 |只看該作者

回覆樓主:

Relax, 有時想吃就吃


子爵府

積分: 11721


15#
發表於 17-10-30 11:08 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 pigpiglamlam 於 17-10-30 11:09 編輯

要同老公傾下,我陀b都冇戒口,bb出世咪一樣健康精靈。你依家真係冇必要戒!依家陀第二胎,又要凑大b,我都冇可能10點訓教啦!依家已經咁嚴格,有咗你重大壓力,想要bb第一步係要放鬆心情。祝你早日成功!


複式洋房

積分: 206


16#
發表於 17-10-30 12:33 |只看該作者
IPodnano 發表於 17-10-28 16:30
我地準備生b, 驗好晒身,身體健康,飲食正常,已起半年前食定準備懷孕既supplement,比身體準備好,到今個 ...

我同老公備孕嗰時,都係"緊張大師"嚟咖。由於踏入高齡,自己不自覺,原來俾自己好大壓力。備孕咗半年,所有對有BB有唔好嘅影響,全部戒哂。所有生冷、垃圾食物盡量唔食。唔染頭、唔整負離子、唔搽指甲油、早睡早起、病咗都唔食藥………………每月用紅D,留意幾時交功課。
直到大約半年後,有一日,突然覺得……點解要因為想有BB,要令自己咁辛苦?????
最後到9月頭……決定放棄呢D咁地獄嘅限製。總之令自己開心就食啦。無謂令自己咁痛苦。
就喺呢個9月……好放鬆,食放題、食甜品,紅D都冇用,喺十月頭,真係有好消息呀。而家9 weeks 喇。希望你同老公,都可以放鬆心情,快D有好消息啦。


大宅

積分: 1612


17#
發表於 17-10-30 23:06 |只看該作者
stawberry1803 發表於 17-10-30 00:38
我都成日比人問,最sad係今個月好努力,但排卵後我發燒(emoji)我真係冇鬼用
...

唔好話無鬼用,病左你又點會想,又辛苦又唔舒服,大家加油!


大宅

積分: 1612


18#
發表於 17-10-30 23:08 |只看該作者
freshrose 發表於 17-10-30 08:40
其實未有之前真係唔駛點戒口,因為到你有左想食都食唔到,好似我咁而家先6w , 日日反胃作嘔mode ,連訓訓下 ...

訓訓下都嘔醒咁誇張... 辛苦你了~ 好似有種治孕吐藥,可以問下醫生,日日咁嘔都唔係辦法...


大宅

積分: 1612


19#
發表於 17-10-30 23:17 |只看該作者
Jtam0804 發表於 17-10-30 12:33
我同老公備孕嗰時,都係"緊張大師"嚟咖。由於踏入高齡,自己不自覺,原來俾自己好大壓力。備孕咗半年,所 ...

係... 依家就係要養生咁,早睡,唔食垃圾食物,餐酒食西餐時一小杯(wine glass)都唔得... 肉小食,辣小食(起佢面前唔食)唔比食果d, 好多時佢唔見到我都偷食 當然控制到我到控制下...
同你諗法一樣,點解生b好似咁屈就?媽媽要犧牲,但所有野都要犧牲?我想起中間取個平衡... 不過身邊既人成日會提住你,阿b出世點點點,你唔介就點點點,你都唔想佢點點點... 一聽到,咩mood都無晒,我依家都一句「咪唔食羅」「咪唔去羅」...
不過到尾,會緊張既老公都係為b為媽媽好既~


大宅

積分: 1612


20#
發表於 17-10-30 23:18 |只看該作者
pigpiglamlam 發表於 17-10-30 11:08
要同老公傾下,我陀b都冇戒口,bb出世咪一樣健康精靈。你依家真係冇必要戒!依家陀第二胎,又要凑大b,我都 ...

多謝你呀!一拖二好辛苦...

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo