想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 361


1#
發表於 17-10-31 12:52 |只看該作者
八月時約六週自然流產,第一次月經38天後來,第二次43天(平常33天左右)看中醫兩個多月調理。

請問有經驗的朋友你們調理多久會停呢?不想每天吃藥⋯⋯ 但又怕再懷孕又會再發生

謝謝


禁止訪問

積分: 223


2#
發表於 17-10-31 14:13 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 361


3#
發表於 17-11-1 20:34 |只看該作者
麻辣雞煲 發表於 17-10-31 14:13
試下針灸 唔洗日日針
又或者試下一d暖宮既按摩或薰蒸 效果都一樣都係調理
你睇開個中醫出名嗎?以前我睇 ...

我睇謝安琪個個中醫,其實ok既,係藥粉。但始終唔想日日食藥⋯⋯

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo