想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 752


1#
發表於 17-11-6 15:45 |只看該作者
本帖最後由 peonies68 於 17-11-6 16:27 編輯

本帖最後由 peonies68 於 17-11-6 15:50 編輯

本帖最後由 peonies68 於 17-11-6 15:49 編輯

想生b,我lmp係9月26,10月中到有同老公行埋,跟住直到以家都無黎m,一直月經都算準,最近個人又好攰,訓極都唔夠,又肚脹脹咁,以為有左,但係我驗左幾次都negative,剛剛去左睇張秀霞中醫,佢好似咩都無問咁就開藥比我催經,我到底食唔食好,因為我見到有啲人話遲黎左成個月先驗到有左,cant make my decision


大宅

積分: 1196


2#
發表於 17-11-6 15:52 |只看該作者

回覆樓主:

no worry..
如果唔肯定就睇西醫抽血驗。。
做多好過做少吖嘛


別墅

積分: 752


3#
發表於 17-11-6 16:07 |只看該作者
fairymeow 發表於 17-11-6 15:52
no worry..
如果唔肯定就睇西醫抽血驗。。
做多好過做少吖嘛

係咪普通西醫都有得驗架?


別墅

積分: 752


4#
發表於 17-11-6 17:19 |只看該作者
peonies68 發表於 17-11-6 15:45
本帖最後由 peonies68 於 17-11-6 15:50 編輯

本帖最後由 peonies68 於 17-11-6 15:49 編輯

請問有人有同樣情況嗎?


大宅

積分: 3400


5#
發表於 17-11-6 17:33 |只看該作者
peonies68 發表於 17-11-6 16:07
係咪普通西醫都有得驗架?

佐敦仁健驗hcg, 就決定到


別墅

積分: 752


6#
發表於 17-11-6 17:45 |只看該作者
franchoi 發表於 17-11-6 17:33
佐敦仁健驗hcg, 就決定到

我剛剛打去book佢話一定要有轉介信先得


複式洋房

積分: 336


7#
發表於 17-11-6 19:19 |只看該作者
peonies68 發表於 17-11-6 17:45
我剛剛打去book佢話一定要有轉介信先得

旺角雅蘭岱磯
唔使轉介信


別墅

積分: 752


8#
發表於 17-11-6 20:28 |只看該作者
樹熊愛人 發表於 17-11-6 19:19
旺角雅蘭岱磯
唔使轉介信

係你覆我前我book左kinetics了,不過貴小小


複式洋房

積分: 336


9#
發表於 17-11-6 20:50 |只看該作者
peonies68 發表於 17-11-6 20:28
係你覆我前我book左kinetics了,不過貴小小

本帖最後由 樹熊愛人 於 17-11-6 20:51 編輯

幾錢 ??

岱X , $300


別墅

積分: 752


10#
發表於 17-11-6 21:02 |只看該作者
樹熊愛人 發表於 17-11-6 20:50
本帖最後由 樹熊愛人 於 17-11-6 20:51 編輯

幾錢 ??

咦,我依間都係$300,係咪即時知架?


複式洋房

積分: 336


11#
發表於 17-11-6 21:04 |只看該作者
peonies68 發表於 17-11-6 21:02
咦,我依間都係$300,係咪即時知架?

大約三個鐘有結果。
嗰日我下晝四點半做,夜晚七點半姑娘whatsapp 報告畀我睇咗先


別墅

積分: 752


12#
發表於 17-11-6 21:18 |只看該作者
樹熊愛人 發表於 17-11-6 21:04
大約三個鐘有結果。
嗰日我下晝四點半做,夜晚七點半姑娘whatsapp 報告畀我睇咗先
...

咁都okay


伯爵府

積分: 19467

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


13#
發表於 17-11-7 08:05 |只看該作者

回覆樓主

緊係唔好食催經藥,睇多次醫生先
我~好~幸~福~呀~


別墅

積分: 752


14#
發表於 17-11-7 08:20 |只看該作者
咩都唔識 發表於 17-11-7 08:05
緊係唔好食催經藥,睇多次醫生先

我都唔敢食抽血驗左hcg先算


侯爵府

積分: 21950


15#
發表於 17-11-7 08:35 |只看該作者

回覆樓主:

其實驗孕棒已經好準, CB +字果隻連好低的hcg 都detect 到,真係唔駛去驗血。樓主係咪太緊張啦?太緊張m 唔會黎,而且你有無check 排卵?會唔會遲排?


別墅

積分: 752


16#
發表於 17-11-7 08:41 |只看該作者
freshrose 發表於 17-11-7 08:35
其實驗孕棒已經好準, CB +字果隻連好低的hcg 都detect 到,真係唔駛去驗血。樓主係咪太緊張啦?太緊張m 唔 ...

我無check排卵呀,但係其實上星期check cb +字果隻有條勁淺勁淺既控,今個月第一次試,諗住唔好比自己咁大壓力所以無check排卵無check體溫,我都無成日諗住自己有bb既,係到左dd發現仲未黎先開始有啲懷疑,到以家都成2個星期,個胸又間唔中脹痛下咁,我以家都脹緊架,個子宮位又成日好似脹脹地咁同埋成日都好攰訓極都唔夠


侯爵府

積分: 21950


17#
發表於 17-11-7 08:45 |只看該作者
peonies68 發表於 17-11-7 08:41
我無check排卵呀,但係其實上星期check cb +字果隻有條勁淺勁淺既控,今個月第一次試,諗住唔好比自己咁大 ...

我第一個月備孕都好似你咁,又係緊張又去驗血…………當然係唔中啦 或者你真係要驗左血先可以放低件事


別墅

積分: 752


18#
發表於 17-11-7 09:01 |只看該作者
freshrose 發表於 17-11-7 08:45
我第一個月備孕都好似你咁,又係緊張又去驗血…………當然係唔中啦 或者你真係要驗左血先可以放低 ...

其實我係以防萬一咋真係,我都盡量平常心,因為明白太緊張仲難中,我係想make sure真係無bb就拿拿聲去睇婦科醫生或中醫調理下

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo