想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 311


1#
發表於 17-11-6 20:49 |只看該作者
十月頭有幾日啡,驗左又無兩條線,
咁我當佢m到啦!
繼續睇中醫,十日後keep住日日驗哈哈笑,
但日日第二條都淺線,無哈哈笑,
其間都有多分泌,都照dodo
到今日十一月啦!
遲左五日仲未黎m,又驗唔到排過卵,
綠d又無野(emoji)(emoji)(emoji)
好煩呀!
究竟我咩事?繼續睇中醫
定睇婦科好?
婦科會唔會就咁比排卵藥我?
myimage.jpg


別墅

積分: 745


2#
發表於 17-11-6 20:58 |只看該作者

回覆樓主

我見到粉紅色果支有dd控既?


複式洋房

積分: 311


3#
發表於 17-11-6 21:00 |只看該作者
薰妮@2017 發表於 17-11-6 20:58
我見到粉紅色果支有dd控既?

係呀
個支係驗排卵
電子出哈哈笑個支
日日都有控
但無出現過哈哈笑囉!


別墅

積分: 745


4#
發表於 17-11-7 00:02 |只看該作者

回覆樓主

仲以為驗孕棒...(emoji)(emoji)


大宅

積分: 1729


5#
發表於 17-11-7 07:44 |只看該作者

回覆樓主:

其實排卵後都可以有線,不過是淺色D


子爵府

積分: 11392


6#
發表於 17-11-7 08:35 |只看該作者

回覆樓主

驗左孕未呀


複式洋房

積分: 311


7#
發表於 17-11-7 08:40 |只看該作者
mocha20150323 發表於 17-11-7 08:35
驗左孕未呀

用左綠d一條線囉


複式洋房

積分: 311


8#
發表於 17-11-7 08:44 |只看該作者
yeeyooyoo 發表於 17-11-7 07:44
其實排卵後都可以有線,不過是淺色D

買排卵棒同驗孕棒都買窮我(emoji)(emoji)(emoji)(emoji)


子爵府

積分: 11392


9#
發表於 17-11-7 09:02 |只看該作者
natnat77 發表於 17-11-7 08:40
用左綠d一條線囉

係wor,你平時經期準唔準?早排係咪食得太多生冷野?


複式洋房

積分: 311


10#
發表於 17-11-7 09:19 |只看該作者
mocha20150323 發表於 17-11-7 09:02
係wor,你平時經期準唔準?早排係咪食得太多生冷野?

之前唔準
飲左中藥都準番
戒曬口嫁啦(emoji)


別墅

積分: 975


11#
發表於 17-11-7 11:45 |只看該作者
本帖最後由 shcs 於 17-11-7 11:47 編輯

我情況都係同你一樣,唔知咩事呢不過我下星期15/11 先dd,之前未試過排卵後一直有兩條線
一深一線,但今個cycle 係咁


複式洋房

積分: 311


12#
發表於 17-11-7 21:45 |只看該作者
shcs 發表於 17-11-7 11:45
我情況都係同你一樣,唔知咩事呢不過我下星期15/11 先dd,之前未試過排卵後一直有兩條線
一深一線,但今個c ...

我都驗唔到哈哈笑
又唔黎m
都唔知睇唔睇中醫催經好


別墅

積分: 975


13#
發表於 17-11-8 04:10 |只看該作者
睇定啲先催經啦

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo