立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
複式洋房
積分: 294
大宅
積分: 4050
YoyoChang 發表於 17-11-18 16:52 我係咪好大膽,我放的是day3鮮胚胎,我吃緊免疫藥及打黃油針,我希望兩個夠數了. ...
積分: 3796
cd20121103 發表於 17-11-18 17:21 是台灣做嗎?香港最多放3個
男爵府
積分: 5267
g_annali 發表於 17-11-18 21:32 10/11放,有冇驗過?
YoyoChang 發表於 17-11-18 22:32 我今天剛剛抽血,醫生說我p4低了,剛剛去厠所有少許褐紅色血.我要增加黃體,一天一支快孕隆,隔天打黃油針 ...
g_annali 發表於 17-11-19 00:08 驗左係bingo?
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy