想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


洋房

積分: 64


1#
發表於 17-11-21 21:22 |只看該作者
本帖最後由 pigwinniepig 於 17-11-21 21:47 編輯

第一個月用紅D,請問其實我排左卵未?D線好似都唔得深色喧....求教~PLEASE



琥珀宮

積分: 197061

馬年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章 15週年勳章


2#
發表於 17-11-21 22:02 |只看該作者
pigwinniepig 發表於 17-11-21 21:22
第一個月用紅D,請問其實我排左卵未?D線好似都唔得深色喧....求教~PLEASE

樓主,可唔可以將個圖轉返直??


洋房

積分: 64


3#
發表於 17-11-21 22:33 |只看該作者
Sorry....我唔知點可以打直番佢。。。張相明明係直,upload上黎之後就打橫左。。。

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo