立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
男爵府
積分: 6235
別墅
積分: 729
fdcm 發表於 17-11-24 12:54 大家有無大約月頭開估
Stilnox 發表於 17-11-24 23:33 我7/12:mother:
fdcm 發表於 17-11-25 09:58 你有無咩反應呀?
Stilnox 發表於 17-11-25 19:16 無咩感覺
積分: 5834
poon412 發表於 17-11-25 22:21 我20號打左排卵針呀,大約4-5/12 dd
fdcm 發表於 17-11-26 08:22 我應該遲排卵,所以dd應該再遲唔知係咪今次第二個月試用紅d,有壓力 ...
poon412 發表於 17-11-26 09:42 用紅d確實好大壓力
fdcm 發表於 17-11-26 10:08 所以都唔知信邊樣,上個月排完都一路有線
大宅
積分: 1616
poon412 發表於 17-11-26 10:50 我都係架,所以只可以睇下邊幾日較深
mmbili 發表於 17-11-26 11:29 我7/12 DD呀~
fdcm 發表於 17-11-26 12:06 我上個月得19號最深,但今個月23/11號深,25/11有白帶拉絲,所以應該會遲哂dd ...
poon412 發表於 17-11-26 12:08 唔洗理上個月,每月都可以唔同,妳有無起拉絲果幾日do?
fdcm 發表於 17-11-26 12:09 無呀,琴日有白帶拉絲,但呀仔返左黎,諗住今晚補一次,希望唔會太遲啦 ...
積分: 3911
poon412 發表於 17-11-26 13:14 我20號打排卵針,醫生話打針後24-36小時內排,仲叫我21-22號各do一次,我21號就拉絲,仲好長好杰咁,所以 ...
pkh0207 發表於 17-11-26 15:19 我都係21號排。大家加油。
fdcm 發表於 17-11-26 23:10 次次排完都係甘既線,你係咪又係甘
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy