跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1191


1#
發表於 09-2-25 13:44 |只看該作者
BB今年九月出世, 可以交流吓嗎??


大宅

積分: 1289


2#
發表於 09-2-25 21:19 |只看該作者
你好, 我屋企人住係三期, 我差不多日日都帶仔仔返屋企食飯架! 我仔仔而家一歲零半個月, 有時間傾下計丫!


原帖由 mcmugalex 於 09-2-25 13:44 發表
BB今年九月出世, 可以交流吓嗎??


大宅

積分: 1191


3#
發表於 09-2-26 15:33 |只看該作者
your baby so cute wor.. hehe

原帖由 小孖寶 於 09-2-25 21:19 發表
你好, 我屋企人住係三期, 我差不多日日都帶仔仔返屋企食飯架! 我仔仔而家一歲零半個月, 有時間傾下計丫!


男爵府

積分: 8950


4#
發表於 09-2-26 16:52 |只看該作者
我住愛祥呀~~~~~~~


大宅

積分: 1289


5#
發表於 09-2-26 21:15 |只看該作者
Thanks! 他是一個大碼bb, 愛吃愛玩愛笑愛扭計...... :)

原帖由 mcmugalex 於 09-2-26 15:33 發表
your baby so cute wor.. hehe


大宅

積分: 1653


6#
發表於 09-3-4 22:48 |只看該作者
我住慈安ga仔仔就黎8個月
你既健康就系父母ge快樂


大宅

積分: 1191


7#
發表於 09-3-6 08:52 |只看該作者
我住愛康!!!
hope can see your baby next time.. haha

原帖由 siuyauyau 於 09-2-26 16:52 發表
我住愛祥呀~~~~~~~


男爵府

積分: 8950


8#
發表於 09-3-6 23:20 |只看該作者
原帖由 mcmugalex 於 09-3-6 08:52 發表
我住愛康!!!
hope can see your baby next time.. haha


好近喎~~~~~~


大宅

積分: 1191


9#
發表於 09-3-10 16:35 |只看該作者
how old is your baby are??

u take care your baby yourself or by 99?

原帖由 siuyauyau 於 09-3-6 23:20 發表


好近喎~~~~~~


大宅

積分: 1191


10#
發表於 09-3-11 10:58 |只看該作者

回覆 # 的文章

u all have msn? if have please send PM and talk..


男爵府

積分: 8950


11#
發表於 09-3-18 16:36 |只看該作者
原帖由 mcmugalex 於 09-3-10 16:35 發表
how old is your baby are??

u take care your baby yourself or by 99?


我要返工,所以係工人湊呀~~你呢?


大宅

積分: 1191


12#
發表於 09-3-20 09:15 |只看該作者
we both need work and wife need shift duty.. now i am thinking how to take care baby...i am not trust the domestic worker and both parents are old and cant take care baby...
any method then???

原帖由 siuyauyau 於 09-3-18 16:36 發表


我要返工,所以係工人湊呀~~你呢?


男爵府

積分: 8950


13#
發表於 09-3-30 15:09 |只看該作者
原帖由 mcmugalex 於 09-3-20 09:15 發表
we both need work and wife need shift duty.. now i am thinking how to take care baby...i am not trust the domestic worker and both parents are old and cant take care baby...
any method then???


hihi,你亞b有幾大呀?我諗選擇都係唔多:

(1) 辭工自己湊
(2) 請工人 (安裝ip cam / 請老人家得閒睇下)
(3) 俾人湊,夜晚自己湊返

我就寧願亞女係自己身邊,所以都係搵工人湊呀~~


大宅

積分: 1191


14#
發表於 09-4-2 11:19 |只看該作者
our baby will born at this year Sept are.. he still in mother body.. hehe..


大宅

積分: 1481


15#
發表於 09-6-3 11:09 |只看該作者
我都係住3期! 愛華!
我個仔今年升小一啦, 一心諗住遲下唔到而家份工, 做d係屋企做都得既工作, 工人contract到出年, 個囝讀小一我諗都跟得幾辛苦, 所以已經plan左自己照顧返佢!

其實之前我個囝比外婆湊, 個陣幾慘, 走黎走去, 到大d我就開始請工人, 自己人湊有一到好, 照顧一定好d, 但工人就唔同d! 但請左工人之後就可以多d時間見個仔就真, 不過就要預左工人唔會同你好好地同你小朋友玩呀, 照顧周到咁!

請人湊你就一定要有心理準備, 話晒都唔係自己仔女, 佢地真係唔會照顧得好好, 不過要返工, 有時都好無奈!

小小意見, 希望幫到你!

[ 本帖最後由 CF 於 09-6-3 11:11 編輯 ]


洋房

積分: 68


16#
發表於 09-10-28 13:32 |只看該作者

我都係住愛華架, 我個仔係07年11月, 得閒傾下啦..

原帖由 CF 於 09-6-3 11:09 發表
我都係住3期! 愛華!
我個仔今年升小一啦, 一心諗住遲下唔到而家份工, 做d係屋企做都得既工作, 工人contract到出年, 個囝讀小一我諗都跟得幾辛苦, 所以已經plan左自己照顧返佢!

其實之前我個囝比外婆湊, 個陣幾慘, ...

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo