烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 435


1#
發表於 18-2-3 13:06 |只看該作者
試過用蒜蓉蒸野 蒸翠玉瓜好苦
係咪有分紅色皮嗰隻蒜頭好d

燒嘢食唔想用你禁忌罐頭蒜蓉有防腐劑
但係放落去燒野食好生好辣
又唔想放雞粉雞精


水晶宮

積分: 50566


2#
發表於 18-2-3 14:52 |只看該作者
bow_la_na 發表於 18-2-3 13:06
試過用蒜蓉蒸野 蒸翠玉瓜好苦
係咪有分紅色皮嗰隻蒜頭好d

份量太多了吧?


複式洋房

積分: 435


3#
發表於 18-2-3 16:45 |只看該作者
tammy2008 發表於 18-2-3 14:52
份量太多了吧?

正常數份量(emoji)


公爵府

積分: 29846


4#
發表於 18-2-4 02:38 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 agee 於 18-2-4 02:40 編輯

未試過蒜頭翠肉瓜, 買普通蒜頭便可, 唔苦, 可能係翠肉瓜本身苦
怕辣加d水叮熟蒜蓉
唔買樽裝蒜蓉精味重


珍珠宮

積分: 35567

大廚勳章


5#
發表於 18-2-4 09:47 |只看該作者
bow_la_na 發表於 18-2-3 13:06
試過用蒜蓉蒸野 蒸翠玉瓜好苦
係咪有分紅色皮嗰隻蒜頭好d
上枱前 , 倒 d 橄欖油 去溝淡 蒜茸 嘅辛辣味 ,
橄欖油 唔駛再加熱 , 可以用最靚嗰 d extra virgin olive oil ....
如果 , 蒜茸係早一日已經預備好 ...
即係 蒜茸經過一天嘅陳化 , 就會更加 和味、有益 添㗎 ~

智慧用思考照明宇宙 invite all people to the moment of εὕρηκα !

Walk like a bird / Sleep like a dog / Sit like a turtle ~
人生 gridlock ... mix & match ~
ご馳走様
bella, ciao! Hasta la vista, baby ~
暗物質= entropy@>光速度@<-273℃


複式洋房

積分: 435


6#
發表於 18-2-4 09:57 |只看該作者
agee 發表於 18-2-4 02:38
未試過蒜頭翠肉瓜, 買普通蒜頭便可, 唔苦, 可能係翠肉瓜本身苦
怕辣加d水叮熟蒜蓉
唔買樽裝蒜蓉精味重

你地會點樣保存嫁
餐廳嗰啲都係切好咗放入冰格
但係我以前係澳洲住試過好陣雪味


複式洋房

積分: 435


7#
發表於 18-2-4 09:57 |只看該作者
bow_la_na 發表於 18-2-3 16:45
正常數份量(emoji)

好啊下次試吓整熟佢先用哩燒野食 可能真係太生


珍珠宮

積分: 35567

大廚勳章


8#
發表於 18-2-4 12:06 |只看該作者
bow_la_na 發表於 18-2-4 09:57
你地會點樣保存嫁
餐廳嗰啲都係切好咗放入冰格
但係我以前係澳洲住試過好陣雪味
多數係 "舊款" 雪櫃嘅問題 , 唔知你喺澳洲用咩雪櫃 ???
其實 , 十多年前生產嘅雪櫃都已經加咗 "除味、殺菌" 功能 , 應該唔會有雪味 .

除非嗰部雪櫃嘅 "除味、殺菌" 功能 出現問題 , 否則唔應該有陣雪味。
智慧用思考照明宇宙 invite all people to the moment of εὕρηκα !

Walk like a bird / Sleep like a dog / Sit like a turtle ~
人生 gridlock ... mix & match ~
ご馳走様
bella, ciao! Hasta la vista, baby ~
暗物質= entropy@>光速度@<-273℃


珍珠宮

積分: 35567

大廚勳章


9#
發表於 18-2-4 12:08 |只看該作者
bow_la_na 發表於 18-2-4 09:57
好啊下次試吓整熟佢先用哩燒野食 可能真係太生
熟咗嘅蒜, 無論係味道 抑或係營養價值都會大幅降低。
智慧用思考照明宇宙 invite all people to the moment of εὕρηκα !

Walk like a bird / Sleep like a dog / Sit like a turtle ~
人生 gridlock ... mix & match ~
ご馳走様
bella, ciao! Hasta la vista, baby ~
暗物質= entropy@>光速度@<-273℃


男爵府

積分: 5499


10#
發表於 18-2-4 23:28 |只看該作者
bow_la_na 發表於 18-2-3 13:06
試過用蒜蓉蒸野 蒸翠玉瓜好苦
係咪有分紅色皮嗰隻蒜頭好d
可能係翠玉瓜本身苦,我試過炒翠玉瓜,出來好似苦瓜咁苦,翠玉瓜擺耐咗唔食就係咁,就算放雪櫃都唔得。

點評

khman  :donutbingo:  發表於 18-2-5 21:03


珊瑚宮

積分: 109154

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


11#
發表於 18-2-6 14:18 |只看該作者
bow_la_na 發表於 18-2-3 13:06
試過用蒜蓉蒸野 蒸翠玉瓜好苦
係咪有分紅色皮嗰隻蒜頭好d
會唔會太生,產地唔同.


複式洋房

積分: 435


12#
發表於 18-2-8 01:28 |只看該作者
ajfamily 發表於 18-2-4 23:28
可能係翠玉瓜本身苦,我試過炒翠玉瓜,出來好似苦瓜咁苦,翠玉瓜擺耐咗唔食就係咁,就算放雪櫃都唔得。 ...

咁有機會 不過我新鮮買(emoji)都有可能佢本身苦


複式洋房

積分: 435


13#
發表於 18-2-8 01:29 |只看該作者
20150618bb 發表於 18-2-6 14:18
會唔會太生,產地唔同.

你哋喺邊度買㗎咁


珊瑚宮

積分: 109154

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


14#
發表於 18-2-8 11:50 |只看該作者
bow_la_na 發表於 18-2-8 01:29
你哋喺邊度買㗎咁
街市,紅皮外地,白皮大陸,二隻無問題

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo