烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   6


子爵府

積分: 12578


1#
發表於 18-2-12 03:53 |只看該作者
本帖最後由 happykk 於 18-2-12 03:54 編輯

呢2款花膠可唔可以一齊發?
應該點發?




子爵府

積分: 12578


2#
發表於 18-2-12 14:16 |只看該作者
要浸幾耐?


伯爵府

積分: 17931

大廚勳章 畀面勳章


3#
發表於 18-2-14 07:27 |只看該作者
適量姜蔥煲水,放入花膠,蓋上鍋蓋,水滾后關火,由得距焗過夜,第朝看看花膠是否夠軟身,未夠軟身做多次,水滾后焗到水變涼,然後拿出來清理洗腸后就可以備用了。


大宅

積分: 2706


4#
發表於 18-2-16 17:48 |只看該作者
happykk 發表於 18-2-12 03:53
呢2款花膠可唔可以一齊發?
應該點發?

你d花膠好靚仔,又老身又厚


複式洋房

積分: 115


5#
發表於 18-2-17 07:31 |只看該作者
本帖最後由 Kiuq77 於 18-2-17 07:33 編輯

一齊浸發無問題,我平時會咁發花膠:

1) 先沖水清潔,再浸清水一晚,令花膠軟身
2) 煲水水滾放入花膠,汆水3-5分鐘(視乎大小厚薄)
3) 汆水後花膠通常都會縮埋一舊,然後立即從熱水夾起放入凍水/沖水喉水降温
4) 再放入雪櫃清水浸發兩至三日(每日換水)

小貼士:如果雪櫃唔夠位放容器浸花膠,可以放入密實袋浸,慳位好多


BTW,上面隻鰵公好靚好老身


複式洋房

積分: 115


6#
發表於 18-2-17 07:35 |只看該作者
本帖最後由 Kiuq77 於 18-2-17 07:40 編輯

回覆 kenstin 的帖子

你好似講緊發海參,洗腸??


複式洋房

積分: 115


7#
發表於 18-2-17 07:38 |只看該作者
kenstin 發表於 18-2-14 07:27
適量姜蔥煲水,放入花膠,蓋上鍋蓋,水滾后關火,由得距焗過夜,第朝看看花膠是否夠軟身,未夠軟身做多次, ...
你好似講緊發海參


伯爵府

積分: 17931

大廚勳章 畀面勳章


8#
發表於 18-2-17 10:08 |只看該作者
Kiuq77 發表於 18-2-17 07:38
你好似講緊發海參
甘又唔系腸,總之會有啲黑黑地的類似血之類的東西,要軟身后才能清掉的,不必太執著介意用詞。
厚身的花膠只用清水未必一晚可以浸軟,用熱水快好多,同埋順便用薑蔥飛埋水,花膠通常唔需要在雪櫃養幾日,海參就要,花膠軟左就得了,如果短時間不用,我會抽走水分空氣放入冰格,需要用的時候浸一陣就可以用了。


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo