母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   3


複式洋房

積分: 396


1#
發表於 18-2-24 13:05 |只看該作者
本帖最後由 Honey214 於 18-2-24 13:07 編輯

Bb 5日大,但我兩邊乳頭都損晒結緊蕉,中間成條直線咁損我想問仲有冇得埋身喂架?
Bb會唔會又啜到出血食到我啲血架?


子爵府

積分: 14086

2024年龍年勳章 牛年勳章 MommyPanel勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


2#
發表於 18-2-24 22:44 |只看該作者

回覆樓主

每次喂完搽翻D母乳係乳頭,調整好B的正確姿勢,三日左右就唔痛了


男爵府

積分: 9224


3#
發表於 18-2-25 10:32 |只看該作者

回覆樓主

我B.B. 10 日大,由第四開始損哂,休息左兩日,見好d繼續埋,今日已經差不多好唒。你損係咪position 唔啱?因為要執靚個位,唔係唔會好


男爵府

積分: 5127


4#
發表於 18-2-25 14:43 |只看該作者
Honey214 發表於 18-2-24 13:05
Bb 5日大,但我兩邊乳頭都損晒結緊蕉,中間成條直線咁損我想問仲有冇得埋身喂架?
Bb會唔會又啜到出血食到 ...

想快好搽羊脂膏


別墅

積分: 686


5#
發表於 18-2-27 18:57 |只看該作者
之前都係 損晒 仲生埋水泡
停左埋身一日 用pump
好返就冇事了


瑪瑙宮

積分: 128559

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 開心吸收勳章


6#
發表於 18-3-1 08:33 |只看該作者
如果忍到痛都可以埋身餵... 我次次損到好勁, 埋身餵時真係咬緊牙根俾bb 噬埋黎, 呢度大把jm 都應該試過果種痛苦.


複式洋房

積分: 155


7#
發表於 18-3-1 09:23 |只看該作者
Honey214 發表於 18-2-24 13:05
Bb 5日大,但我兩邊乳頭都損晒結緊蕉,中間成條直線咁損我想問仲有冇得埋身喂架?
Bb會唔會又啜到出血食到 ...
你本身係全埋身餵? 定係會間中泵奶?
你可以先試下用母乳搽下傷口先,
如果唔得可以用下羊脂膏同vaseline, 因為呢D可以潤返皮膚
再唔得就可能要買D乳貼
我朋友就試過要去到最後個step, touch wood好彩我未試過

P.S. 都要注意下餵B嘅姿勢


子爵府

積分: 11164


8#
發表於 18-3-1 22:21 |只看該作者
可以繼續埋身
我頭幾日都試過比bb啜到乳頭流晒血,姑娘話我都損得幾犀利
bb吸吮姿勢正確係唔會導致乳頭損,正確姿勢見下圖
http://www.breastfeeding.org.hk/faq/44

埋身後用手吱少少人奶唔好抹走,係最天然最有效既修護物(母乳姑娘教),唔需要亦唔好搽其他野,bb埋身會受影響
盡快打電話約醫院/健康院母乳指導,有母乳姑娘一對一教你正確姿勢
加油


複式洋房

積分: 396


9#
發表於 18-3-2 11:10 |只看該作者
我全埋身喂呀,我淨係搽左人奶係乳頭到,宜家好返晒啦
可能係bb開頭個嘴仔太細,宜家已經冇痛都冇再損啦
多謝咁多位既回覆


別墅

積分: 987


10#
發表於 18-3-2 12:56 |只看該作者

回覆樓主:

搽 motherlove 隻 nipple cream,冇藥性和羊脂,我用過好好


複式洋房

積分: 401


11#
發表於 18-3-4 08:46 |只看該作者
我都俾bb啜損晒,今日第3日,希望可以捱得過呢一關,因為聽過2派唔同講法 : 啜啱位唔會痛 vs 一定會痛但等乳頭皮膚適應咗之後就唔再痛

我今次第2胎,雖然第1胎餵母乳唔成功,但都幾肯定今次 bb 係啜啱肢勢...

另外bb每次啜第一下係最痛,但啜到第4-5啖就開始好啲,但最衰bb每次只係啜5-6啖就停一停,然後又啜過,變咗好似不停經歷最痛嗰吓咁,我都想知係咪正常?

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo