自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 5476

畀面勳章 BK Milk勳章


1#
發表於 09-4-3 21:52 |只看該作者
有冇人知,邊間cinema 有煞撞怪獸 (IMAX 3D) 上映.. 九龍區..

Ths


子爵府

積分: 10202

好媽媽勳章 醒目開學勳章


2#
發表於 09-4-3 23:54 |只看該作者
Mega Box


男爵府

積分: 5476

畀面勳章 BK Milk勳章


3#
發表於 09-4-4 09:09 |只看該作者
請問mega "d" 音響 ok 嗎??

剛剛找到沙田UA都有3d 版. 有冇人試過係"lee" 間. 我見早場平"D".. HK$55.00/張


大宅

積分: 4211


4#
發表於 09-4-4 09:37 |只看該作者
其實我想問3D版即是點? 係唔係有風吹或有D香味走出黎個D呀?


子爵府

積分: 10202

好媽媽勳章 醒目開學勳章


5#
發表於 09-4-4 13:01 |只看該作者
呢齣戲3種播放模式,2D,3D同IMAX 3D。。。

2D 係普通平面電影,同平時睇既動畫冇分別

3D係立體電影,要帶立體眼鏡睇,好有真實感。。

IMAX 係新既戲院播放系統,影像同音效更豐富,2D同3D都有。。。不過今次呢齣會係3D。。。

至於有風有香味既就係4D。。。今次呢齣冇。。。

要IMAX效果就一定要去MEGA BOX,不過戲票價錢貴D。。。如果只要3D就朗豪坊,沙田同MEGABOX都有。。。 因為只係帶眼鏡睇,所以音效就同平時睇既一樣。。。


男爵府

積分: 5476

畀面勳章 BK Milk勳章


6#
發表於 09-4-5 20:24 |只看該作者
明白了. 多謝詳細解釋...





原帖由 candiceLingLing 於 09-4-4 13:01 發表
呢齣戲3種播放模式,2D,3D同IMAX 3D。。。

2D 係普通平面電影,同平時睇既動畫冇分別

3D係立體電影,要帶立體眼鏡睇,好有真實感。。

IMAX 係新既戲院播放系統,影像同音效更豐富,2D同3D都有。。。不過今次呢齣會係3D。。。

...

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo