懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2368


1#
發表於 09-4-5 23:52 |只看該作者
40wk5d....頭先終於都見紅喇~~~ 十萬份興奮!!
但聽講見紅後都要幾日先生得......唔知各位媽媽見紅後幾耐啊B就出左黎呢???

[ 本帖最後由 honeycali 於 09-4-6 08:45 編輯 ]


大宅

積分: 2368


2#
發表於 09-4-6 08:06 |只看該作者
頭先仲開始有陣痛,5分鐘倒一次,不過又唔係痛到頂唔順果d,不過訓唔到囉.......入唔入醫院好呢?!?!


子爵府

積分: 11145

2018復活節勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 陪月勳章


3#
發表於 09-4-6 08:23 |只看該作者
我就見紅後15個鐘之後生左,我陣痛開始12個鐘生,要睇你係唔係第一胎,同埋係咪有規律咁5分鐘,不過你有見紅,陣痛,應該快D沖左涼,食左野入院,依家天氣唔係咁好,無落雨好搭的士去醫院啦!穿左水會好煩架.希望你快D生,一切順利.


大宅

積分: 2368


4#
發表於 09-4-6 08:37 |只看該作者
但係撞正番工時間,東廊勁塞車........ 我諗要等到10點後先出得
由7點開始到依家都係5分鐘痛一次啊!! 想訓多陣都訓唔到......


子爵府

積分: 11145

2018復活節勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 陪月勳章


5#
發表於 09-4-6 09:02 |只看該作者
原帖由 honeycali 於 09-4-6 08:37 發表
但係撞正番工時間,東廊勁塞車........ 我諗要等到10點後先出得
由7點開始到依家都係5分鐘痛一次啊!! 想訓多陣都訓唔到......

咁你食左野先啦!準備好D野未呀?一10點就快D出啦!出面有雨,你小心D啦!


大宅

積分: 2368


6#
發表於 09-4-7 18:30 |只看該作者
生左喇~~~~~ 9磅4超大B~~


大宅

積分: 1396


7#
發表於 09-4-7 19:07 |只看該作者
congrat



原帖由 honeycali 於 09-4-7 18:30 發表
生左喇~~~~~ 9磅4超大B~~


複式洋房

積分: 247


8#
發表於 09-4-7 20:03 |只看該作者
9磅4 肥bb....係咪順產丫....難唔難生丫....


大宅

積分: 1726

好媽媽勳章


9#
發表於 09-4-7 21:07 |只看該作者
9磅4好重磅呀!!首先恭喜你先!!
好期待你既生b過程!!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo