懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   0


侯爵府

積分: 20100


1#
發表於 18-9-1 12:42 |只看該作者
在職的新手媽媽,妳地做什麼工種?會吾會有左後同公司講粗重嘢吾做得?


珍珠宮

積分: 39566


2#
發表於 18-9-1 17:17 |只看該作者

回覆樓主

我有左就直接同上司講,方便佢安排工作吖


子爵府

積分: 11711


3#
發表於 18-9-1 17:17 |只看該作者
Sweetbabymom 發表於 18-9-1 12:42
在職的新手媽媽,妳地做什麼工種?會吾會有左後同公司講粗重嘢吾做得?
...

如果要做粗重一定同公司講
不過其實有左都要通知公司因都要產檢


伯爵府

積分: 19137


4#
發表於 18-9-1 20:00 |只看該作者
Sweetbabymom 發表於 18-9-1 12:42
在職的新手媽媽,妳地做什麼工種?會吾會有左後同公司講粗重嘢吾做得?
...

要做粗重嘢會講


侯爵府

積分: 20100


5#
發表於 18-9-1 20:50 |只看該作者

回覆樓主

我份工雖然係文職,但有時候都涉及粗重工作,所以盡量都安排其他同事做。


翡翠宮

積分: 92389

BB防敏心得分享勳章


6#
發表於 18-9-2 17:22 |只看該作者
唉,睇公司點樣,我陀第二胎個boss,話無人系度,叫我先清點貨物。


大宅

積分: 4101


7#
發表於 18-9-3 07:57 |只看該作者
haha748494 發表於 18-9-2 17:22
唉,睇公司點樣,我陀第二胎個boss,話無人系度,叫我先清點貨物。

啲嘢重唔重㗎?咪慢慢同佢做囉、大肚婆唔急得㗎


大宅

積分: 4101


8#
發表於 18-9-3 07:59 |只看該作者
Sweetbabymom 發表於 18-9-1 12:42
在職的新手媽媽,妳地做什麼工種?會吾會有左後同公司講粗重嘢吾做得?
...

有同經理講咗呀、粗重嘢/急嘅嘢唔搵我做丫,所以同同事講咗好啲、等佢哋得個知字大家都小心啲


侯爵府

積分: 20100


9#
發表於 18-9-3 13:41 |只看該作者
pearluffy 發表於 18-9-3 07:57
啲嘢重唔重㗎?咪慢慢同佢做囉、大肚婆唔急得㗎

我做雜務部,雖然文職,但少不免會搬下枱櫈果d


大宅

積分: 1767


10#
發表於 18-9-3 21:07 |只看該作者
我工種要搬搬抬抬,大約3~10kg
兩個月多d就講左出黎
同事都幫左我好多

而家就放產假
我做完手頭上的野就坐到收工算.........
手頭上想做的都要搬黎搬去
同事都由我


侯爵府

積分: 20100


11#
發表於 18-9-3 21:17 |只看該作者
勞氣小妹 發表於 18-9-3 21:07
我工種要搬搬抬抬,大約3~10kg
兩個月多d就講左出黎
同事都幫左我好多

你同事好好啊


珍珠宮

積分: 48089

BB防敏心得分享勳章


12#
發表於 18-9-3 21:37 |只看該作者

回覆樓主

因為我係做文員,唔需要做粗重嘢,所以唔會一有咗就同佢地講


翡翠宮

積分: 92389

BB防敏心得分享勳章


13#
發表於 18-9-3 23:27 |只看該作者
回覆 pearluffy 的帖子

我覺得幾重下喇,我就唔理,放系果度。


大宅

積分: 4101


14#
發表於 18-9-4 12:46 |只看該作者
haha748494 發表於 18-9-3 23:27
回覆 pearluffy 的帖子

我覺得幾重下喇,我就唔理,放系果度。

重嘅千祈唔好搬呀!


翡翠宮

積分: 92389

BB防敏心得分享勳章


15#
發表於 18-9-4 17:01 |只看該作者
回覆 pearluffy 的帖子

系吖,主要公司管理唔系幾好,無專人負責,有D人要避開,無論點排,都輪唔到我清點。


複式洋房

積分: 375


16#
發表於 18-9-4 18:18 |只看該作者

回覆樓主

我做廣告既,未同公司講
不過自己小心,多數彎腰拎野減少”某”低既情況,諗住做完產檢先同老闆講,唔想啲同事小題大做


侯爵府

積分: 20100


17#
發表於 18-9-4 21:03 |只看該作者
Tinsiubo 發表於 18-9-4 18:18
我做廣告既,未同公司講
不過自己小心,多數彎腰拎野減少”某”低既情況,諗住做完產檢先同老闆講,唔想啲 ...

小心啲,有啲嘢做吾到真係吾好做


別墅

積分: 625


18#
發表於 18-9-6 00:09 |只看該作者

回覆樓主

日本公司。唔仲意人懷孕。話懷孕唔系卸既籍口。未講完。


侯爵府

積分: 20100


19#
發表於 18-9-6 08:12 |只看該作者
babymm33 發表於 18-9-6 00:09
日本公司。唔仲意人懷孕。話懷孕唔系卸既籍口。未講完。

點解呀?

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo