家庭理財

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 2928


1#
發表於 09-4-8 12:01 |只看該作者
岩岩賣出左職樓,想問下大家有無平律師介紹


侯爵府

積分: 22086


2#
發表於 09-4-8 15:30 |只看該作者
我之前轉按, 有個做地產既fd介紹咗個律師行比我, 收我$3800.

咁我有另外一個fd啱啱上星期賣出咗層樓, 我個fd問我有無律師行介紹, 咁我打去問吓, 因為唔知咩價, 咁佢報收$3800, 我個 fd 張契係自己手(已供完), 咁様會平d. 我個fd話價錢ok, 咁就搵咗呢間律師行.

間律師行係中環.

quote]原帖由 seti 於 09-4-8 12:01 發表
岩岩賣出左職樓,想問下大家有無平律師介紹 [/quote]


大宅

積分: 4849


3#
發表於 09-4-8 15:38 |只看該作者
可以pm 資料比我嗎
原帖由 lky3107 於 09-4-8 15:30 發表
我之前轉按, 有個做地產既fd介紹咗個律師行比我, 收我$3800.

咁我有另外一個fd啱啱上星期賣出咗層樓, 我個fd問我有無律師行介紹, 咁我打去問吓, 因為唔知咩價, 咁佢報收$3800, 我個 fd 張契係自己手(已供完), 咁様 ...


侯爵府

積分: 22086


4#
發表於 09-4-8 16:40 |只看該作者
可以

申報利益 : 本人之前並不認識此律師行任何一個人, 只到過此公司一次, 就是透過此律師樓做轉按層樓.

原帖由 鍏晴媽 於 09-4-8 15:38 發表
可以pm 資料比我嗎


大宅

積分: 4849


5#
發表於 09-4-8 16:49 |只看該作者
無問題最緊有交帶 我有一間 但係金鍾, 中環我方便d
thank

原帖由 lky3107 於 09-4-8 16:40 發表
可以

申報利益 : 本人之前並不認識此律師行任何一個人, 只到過此公司一次, 就是透過此律師樓做轉按層樓.


禁止訪問

積分: 2020


6#
發表於 09-4-9 13:08 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 852


7#
發表於 09-4-9 13:42 |只看該作者
lky3107,

Please pm me the information, thanks!


侯爵府

積分: 22086


8#
發表於 09-4-9 15:13 |只看該作者
我都覺得ok, 因為當時我轉按叫銀行介紹, 佢地都話要成$5000, 咁我個fd話佢地產公司幫襯開個間可能個價會好d, 因為成日介紹客仔去, 咁我打去問, 我直情講係亞邊個邊個介紹黎, 可唔可以平d呀. 咁佢就話$3800.

另外我個fd賣果層樓, 我個fd果家姐係銀行度做野, 話介紹間律師樓比佢, 點知問咗要成萬銀, 不過係大律師行, 咁我個fd就唔制, 搵咗呢間. 我打去問時, 我淨係話我以前係呢度做過轉按, 有個 fd層樓賣咗, 要多少錢. 咁佢知道已供完層樓就報價. 真係無咩花"考".

不過呢間野好似好"嗡得"咁, 一上到去門面有小小嚇人, 不過一來佢係中環, 地點好就我, 二來佢做到, 咁咪得攞.

原帖由 reneeleung 於 09-4-9 13:08 發表
嘩!$3800好平喎, 我用開的是$4800. 我已經覺得好平.


侯爵府

積分: 22086


9#
發表於 09-4-9 15:14 |只看該作者
已pm你

打下價啦.

原帖由 Kwanlee882000 於 09-4-9 13:42 發表
lky3107,

Please pm me the information, thanks!


大宅

積分: 4924


10#
發表於 09-4-16 17:19 |只看該作者
I need one too. Pls pm me.

Many thx.

原帖由 lky3107 於 09-4-8 16:40 發表
可以

申報利益 : 本人之前並不認識此律師行任何一個人, 只到過此公司一次, 就是透過此律師樓做轉按層樓.


禁止訪問

積分: 2479


11#
發表於 09-4-16 22:33 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2446


12#
發表於 09-4-16 22:55 |只看該作者

回覆 # 的文章

pls pm me too.
thks


禁止訪問

積分: 32957


13#
發表於 09-4-17 17:30 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 22086


14#
發表於 09-4-20 10:52 |只看該作者
嘩, 今朝咁多sis叫我pm, 所以可能我覆亂咗, 如果repeat pm咗多咗, 請見諒.

仲有, 大家請打價. 貨比三家, 真係比人地平先好做. 最緊要慳錢, 唔係平過人, 不如搵間有名d 或者熟個d, 洗咩周園搵喎.


複式洋房

積分: 107


15#
發表於 09-4-23 09:30 |只看該作者
急...急......急!

可不給我联絡資料, 或在這裏給我電話NO.

Kindly PM / send me the contact details pls. Thanks so much!

Thanks million times!

[ 本帖最後由 biibaa 於 09-4-23 09:50 編輯 ]


伯爵府

積分: 18512


16#
發表於 09-4-23 11:10 |只看該作者
我也是十萬火急
我是4歲的澤銘,我最愛跑來跑去,破壞看得到的一切東西,和最愛車車 ようこそ!ご覧で下さい !


民房

積分: 30


17#
發表於 09-4-25 08:32 |只看該作者
引用:
原帖由 lky3107 於 09-4-8 15:30 發表
我之前轉按, 有個做地產既fd介紹咗個律師行比我, 收我$3800.

咁我有另外一個fd啱啱上星期賣出咗層樓, 我個fd問我有無律師行介紹, 咁我打去問吓, 因為唔知咩價, 咁佢報收$3800, 我個 fd 張契係自己手(已供完), 咁様 ... can you pm details to me? thanks!


民房

積分: 30


18#
發表於 09-4-25 08:36 |只看該作者
lky3107,

pls pm details to me, thanks so much


別墅

積分: 978


19#
發表於 09-4-25 11:50 |只看該作者
我未買,重搵緊,不過可以pm比埋我嗎?


大宅

積分: 3442


20#
發表於 09-5-6 14:40 |只看該作者
我也是十萬火急,可否pm個律師事務所d資料比我a.thx
原帖由 lky3107 於 09-4-8 15:30 發表
我之前轉按, 有個做地產既fd介紹咗個律師行比我, 收我$3800.

咁我有另外一個fd啱啱上星期賣出咗層樓, 我個fd問我有無律師行介紹, 咁我打去問吓, 因為唔知咩價, 咁佢報收$3800, 我個 fd 張契係自己手(已供完), 咁様 ...
ありがとう!!!

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo