懷孕前後

跳至
   0


複式洋房

積分: 325

2019新春慶豚圓 2019勳章


發表於 19-1-15 21:50 |顯示全部帖子
我公司都short short 地,我請假去產檢, 要在公司個whatsapp gp度講我產檢, 我請假公司係知架嘛,仲要我在gp度講多次產檢,可唔可以話佢歧視大肚婆


複式洋房

積分: 360

2019新春慶豚圓


發表於 19-1-15 22:40 |顯示全部帖子
puipuizaza 發表於 19-1-15 21:50
我公司都short short 地,我請假去產檢, 要在公司個whatsapp gp度講我產檢, 我請假公司係知架嘛,仲要我 ...

個人的姓名、電話號碼、地址、身份證號碼、相片、病歷和受僱紀錄等都是《個人資料 ( 私隱 ) 條例》保護的個人資料。
除非得到資料當事人自願和明確的同意,個人資料只限用於收集時述明的目的或直接相關的目的。即如HR 因其職權關係知你請病假,佢未得到你同意,就唔應該周圍講。

你可以提醒嗰個人下次收聲!雖然都唔會告佢地,但有必要話比佢聽唔係乜都可以周圍講,唔使負責任!

我自己都好憎呢d 日日gossip,無貢獻既人. 就算依家20周,除左boss and HR,無人知,我都係著鬆身衫,由得佢地自己估!


複式洋房

積分: 133

2019勳章


發表於 19-1-15 23:13 |顯示全部帖子
ting0114 發表於 19-1-15 22:40
個人的姓名、電話號碼、地址、身份證號碼、相片、病歷和受僱紀錄等都是《個人資料 ( 私隱 ) 條例》保護的 ...

我都好憎呢啲人,明明有曬醫生紙請長病假,又話人哋唔想返工,唔抵得人,亂講野


大佬呀,健健康康嘅醫生點會比咁長病假?如果佢咁唔抵得咪自己睇醫生,睇下冇事冇幹會唔會比病假佢囉

點評

JD930    發表於 19-1-16 15:34


大宅

積分: 3747

2019新春慶豚圓 2019勳章


發表於 19-1-15 23:31 |顯示全部帖子
所以我都覺得香港私隱條例好落後,醫生紙會寫明你咩病,公司總會有人知。外國有啲地方係唔會講你suffer from咩病,只係證明你唔適合返工,因為你有咩病係你個人私隱,你唔講冇人逼到你。
不過香港有啲醫生都好好,醫生紙只係概括寫「婦科病」,不過公司會唔會問到篤真係好個人,有時唔舒服要面對呢啲壓力真係好辛苦,自己返唔到工已經好唔開心,唔係個個都enjoy放病假。


複式洋房

積分: 325

2019新春慶豚圓 2019勳章


發表於 19-1-16 00:14 |顯示全部帖子
ting0114 發表於 19-1-15 22:40
個人的姓名、電話號碼、地址、身份證號碼、相片、病歷和受僱紀錄等都是《個人資料 ( 私隱 ) 條例》保護的 ...

係我阿姐叫我在whatsapp gp度寫產檢,仲要話全個dept都知你有左架啦,知還知,我都已經請假講明產檢,做咩要在公司個whatsapp gp再講產檢喎


複式洋房

積分: 360

2019新春慶豚圓


發表於 19-1-16 08:56 |顯示全部帖子
puipuizaza 發表於 19-1-16 00:14
係我阿姐叫我在whatsapp gp度寫產檢,仲要話全個dept都知你有左架啦,知還知,我都已經請假講明產檢,做咩 ...

下次whatsapp group 只講請假算,個阿姐叫你講產檢,直接同佢講因私隱問題唔想講,睇下ok唔ok


複式洋房

積分: 360

2019新春慶豚圓


發表於 19-1-16 08:59 |顯示全部帖子
puipuizaza 發表於 19-1-16 00:14
係我阿姐叫我在whatsapp gp度寫產檢,仲要話全個dept都知你有左架啦,知還知,我都已經請假講明產檢,做咩 ...

我公司hr叫我同下屬講,我只講我唔想講,佢就無再push


翡翠宮

積分: 92073

2019新春慶豚圓 BB防敏心得分享勳章


發表於 19-1-16 15:21 |顯示全部帖子
回覆 ting0114 的帖子

我陀兩個囝囝果陣都系,著鬆D衫,同事估估下,到懷孕中後期先知有bb.


翡翠宮

積分: 84134

2019新春慶豚圓 2019勳章 HiPP勳章(1) 2018母親節勳章


發表於 19-1-16 15:35 |顯示全部帖子
ting0114 發表於 19-1-16 08:59
我公司hr叫我同下屬講,我只講我唔想講,佢就無再push
咁都唔錯


珍珠宮

積分: 45107

2019新春慶豚圓


發表於 19-1-16 18:38 |顯示全部帖子
ting0114 發表於 19-1-16 08:59
我公司hr叫我同下屬講,我只講我唔想講,佢就無再push

咁先係正路嘛。真係過份,唔尊重私隱。


珍珠宮

積分: 39426

2019新春慶豚圓


發表於 19-1-16 22:00 |顯示全部帖子
puipuizaza 發表於 19-1-15 21:50
我公司都short short 地,我請假去產檢, 要在公司個whatsapp gp度講我產檢, 我請假公司係知架嘛,仲要我 ...

好似要全公司人都知道你產檢咁。


珍珠宮

積分: 39426

2019新春慶豚圓


發表於 19-1-16 22:01 |顯示全部帖子
GCHK 發表於 19-1-16 18:38
咁先係正路嘛。真係過份,唔尊重私隱。

我都覺得係,對員工都唔尊重


珍珠宮

積分: 45107

2019新春慶豚圓


發表於 19-1-17 15:57 |顯示全部帖子
RubyYu07 發表於 19-1-16 22:01
我都覺得係,對員工都唔尊重

本帖最後由 GCHK 於 19-1-17 15:57 編輯

對亞,我覺得尊重好重要


珍珠宮

積分: 46775

2019新春慶豚圓 BB防敏心得分享勳章


發表於 19-1-17 16:05 |顯示全部帖子
咁樣真係好似有D歧視咁,唉,好似大肚婆就係攞公司著數咁


珍珠宮

積分: 39426

2019新春慶豚圓


發表於 19-1-17 19:47 |顯示全部帖子
GCHK 發表於 19-1-17 15:57
本帖最後由 GCHK 於 19-1-17 15:57 編輯

對亞,我覺得尊重好重要

咁就好似帶有歧視大肚婆咁


複式洋房

積分: 325

2019新春慶豚圓 2019勳章


發表於 19-1-18 08:54 |顯示全部帖子
我要做媽媽 發表於 19-1-17 16:05
咁樣真係好似有D歧視咁,唉,好似大肚婆就係攞公司著數咁

咪係囉,開頭我又照做,覺得自己好白痴


男爵府

積分: 5406

2019新春慶豚圓 2019勳章


發表於 19-1-18 10:11 |顯示全部帖子

回覆樓主

我唔會講呀
同阿姐講大肚都希望有少少私穩
如果其他sick leave都唔洗講原因
我都唔應該有特別待遇


珍珠宮

積分: 45107

2019新春慶豚圓


發表於 19-1-18 11:59 |顯示全部帖子
RubyYu07 發表於 19-1-17 19:47
咁就好似帶有歧視大肚婆咁

對亞,真係估唔到咁過份嘅行為


珍珠宮

積分: 46775

2019新春慶豚圓 BB防敏心得分享勳章


發表於 19-1-18 23:56 |顯示全部帖子
puipuizaza 發表於 19-1-18 08:54
咪係囉,開頭我又照做,覺得自己好白痴

大肚既媽媽係職場真係好尷尬亞,特別係香港

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊