夫婦情感

跳至

首頁
12

尾頁
   2


子爵府

積分: 12812


1#
發表於 19-2-8 13:27 |只看該作者
我性格比較carefree
但另一半就好多嘢都好有原則

成日一啲我完全留意唔到嘅小事
佢就覺得我冇做好 跟住就唔開心
生完小朋友 呢方面嘅分歧就更加明顯

久而久之 我見到佢一唔出聲
就諗係咪自己有啲乜嘢做得唔好
好大壓力

但另一半 又可能唔開心一晚 第日就冇事發生過一樣

到底點樣可以適應呢種情況

我知佢都係好關心我 又會燉野比我補身
大家理念一樣但嘅處事方式唔同


大宅

積分: 4752


2#
發表於 19-2-8 13:57 |只看該作者
KoneyB 發表於 19-2-8 13:27
我性格比較carefree
但另一半就好多嘢都好有原則

你是c6? 如你是c9而c6肯燉嘢比妳補身。。。。咁非常好,大家再溝通多D







子爵府

積分: 12812


3#
發表於 19-2-8 14:09 |只看該作者
rita1208 發表於 19-2-8 13:57
你是c6? 如你是c9而c6肯燉嘢比妳補身。。。。咁非常好,大家再溝通多D

我是c9
我知我老公好
但有時佢性格太強硬了


瑪瑙宮

積分: 139710


4#
發表於 19-2-8 14:11 |只看該作者
差異好大, 我都唔知點磨合. 完美主義令人難頂, 但粗心大意的人都令人好難頂. 相處咁耐, 你經常衰乜野, 你咪改下自己. 我覺得你改, 容易過期望佢改. 如果佢覺得你慢慢有改進, 應該讚下你丫.


翡翠宮

積分: 79228


5#
發表於 19-2-8 14:16 |只看該作者

回覆樓主:

你不如諗下你地互補不足


子爵府

積分: 12812


6#
發表於 19-2-8 14:36 |只看該作者
Nancy20090615 發表於 19-2-8 14:11
差異好大, 我都唔知點磨合. 完美主義令人難頂, 但粗心大意的人都令人好難頂. 相處咁耐, 你經常衰乜野, 你 ...

可能我真的太粗心大意

但差異大令我情緒都開始差
成日怕做錯事 但又唔知衰乜


水晶宮

積分: 50727

2025勳章蛇年勳章


7#
發表於 19-2-8 14:44 |只看該作者
本帖最後由 ernbe 於 24-5-15 03:30 編輯

.


瑪瑙宮

積分: 141888

親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


8#
發表於 19-2-8 14:44 |只看該作者
KoneyB 發表於 19-2-8 14:09
我是c9
我知我老公好
但有時佢性格太強硬了
都係互相就下, 都有人話一凹一凸先可互補不足, 如果一樣性格, 就衰埋一堆堆


子爵府

積分: 12812


9#
發表於 19-2-8 14:55 |只看該作者
ernbe 發表於 19-2-8 14:44
互補不足、各展所長!
其實當年大家被對方吸引,很可能正正是因為對方有自己欠缺的特質
...

冇錯
當年我覚得佢好有主見 好charming

不過而家日日對住又覺得有壓力


瑪瑙宮

積分: 139710


10#
發表於 19-2-8 14:56 |只看該作者
本帖最後由 Nancy20090615 於 19-2-8 14:57 編輯
KoneyB 發表於 19-2-8 14:36
可能我真的太粗心大意

但差異大令我情緒都開始差

你同佢咁耐, 你唔知, 佢都應該知, 彼此的強弱項响邊, 不如就住咁樣去分工重好喇.

佢好記性, 細心, 觀察力強, 行動力強, 咁佢負責教仔功課溫習, PLAN BUDGET, 旅行行程, etc.

你無記性, 數口差, 做大路野囉, 家務煮飯日常照顧个囝, 帶上興趣班, 都要有人做格, 佢一個人做唔晒架喎.


瑪瑙宮

積分: 139710


11#
發表於 19-2-8 14:58 |只看該作者
KoneyB 發表於 19-2-8 14:55
冇錯
當年我覚得佢好有主見 好charming

你欣賞佢有主見, 佢欣賞你傻更更, 同佢一樣醒佢就有壓力架喇, 老婆自己揀 ge.


侯爵府

積分: 21906


12#
發表於 19-2-8 20:40 |只看該作者
KoneyB 發表於 19-2-8 13:27
我性格比較carefree
但另一半就好多嘢都好有原則

放鬆D
就算另一半有咩指責你做得唔夠好,選擇laugh it off 你地生活會開心好多

又唔係返工唔駛俾壓力自己


複式洋房

積分: 341


13#
發表於 19-2-8 20:57 |只看該作者
最近都有呢個情況,但角色調轉,係對方有壓力,唉⋯ ⋯


子爵府

積分: 12812


14#
發表於 19-2-8 21:19 |只看該作者
VickiC 發表於 19-2-8 20:40
放鬆D
就算另一半有咩指責你做得唔夠好,選擇laugh it off 你地生活會開心好多

其實我知自己有時d小事唔上心
但我既長處都好多
一比佢話我點點點就好炆
點解唔諗下我都付出好多?


子爵府

積分: 14110


15#
發表於 19-2-8 21:46 |只看該作者

回覆樓主:

掉轉諗吓,如果一樣會好悶
如果兩個都無所謂就太hea
如果兩個都有原則就打崩頭
所以 一凹一凸都好多好處


侯爵府

積分: 21906


16#
發表於 19-2-8 21:56 |只看該作者
KoneyB 發表於 19-2-8 21:19
其實我知自己有時d小事唔上心
但我既長處都好多
一比佢話我點點點就好炆

唔係搵工或者寫appraisal ,一家人唔駛計算邊個叻D差D或者邊個付出多D
對方性格係咁可能永遠都係咁,或者要好長的時間去改變。
你做到嘅係改變自己心態。凡事向正面諗, 如果繼續執著自己付出咗幾多或者有幾辛苦對大家關係冇幫助。

冇幫助嘅事就唔好浪費時間煩。


大宅

積分: 2651


17#
發表於 19-2-8 22:29 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 gallychu 於 19-2-8 22:30 編輯

如果隔晚老公無記住咪隨得佢,最緊要佢無記係心又無咬住唔放。我同你情況有點似,我生囡前個個都擔心我壓力大,因為老公係又係carefree 既人,永遠船到穚頭自然直,我就話兩腳伸直,不過囡出世後,佢知知我多野煩,佢比以前更貼心,囡囡半夜醒第一時間呵囡,我就努力揾N班,可以講各述其職,大家樣樣事都係為左阿囡好就夠。


子爵府

積分: 12812


18#
發表於 19-2-8 22:56 |只看該作者
anyuser18 發表於 19-2-8 21:46
掉轉諗吓,如果一樣會好悶
如果兩個都無所謂就太hea
如果兩個都有原則就打崩頭

我都明既


子爵府

積分: 12812


19#
發表於 19-2-8 22:57 |只看該作者
VickiC 發表於 19-2-8 21:56
唔係搵工或者寫appraisal ,一家人唔駛計算邊個叻D差D或者邊個付出多D
對方性格係咁可能永遠都係咁,或者 ...

明白


子爵府

積分: 12812


20#
發表於 19-2-8 22:59 |只看該作者
gallychu 發表於 19-2-8 22:29
如果隔晚老公無記住咪隨得佢,最緊要佢無記係心又無咬住唔放。我同你情況有點似,我生囡前個個都擔心我壓力 ...

我怕佢記著架
所以佢一路唔出聲 我都唔會出聲先
我怕講多錯多

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo