論盡家傭

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 8477


1#
發表於 19-3-11 18:32 |只看該作者
本帖最後由 ddbb0099 於 19-3-11 22:07 編輯

都係自己處理吧


男爵府

積分: 7514


2#
發表於 19-3-11 19:02 |只看該作者
ddbb0099 發表於 19-3-11 18:32
我唔係到仔就成日跳同爬梳化,叫姐姐睇實佢,就係咁兒講句dont climb, 就行咗入廚房,再提醒佢就好誠肯咁話 ...

係cam大聲喝個小朋友, 呀邊邊個唔可以跳梳化, 再跳媽咪番來罰你。
姐姐識做既話應該會出來制止。


男爵府

積分: 8477


3#
發表於 19-3-11 19:05 |只看該作者
Solarflare 發表於 19-3-11 19:02
係cam大聲喝個小朋友, 呀邊邊個唔可以跳梳化, 再跳媽咪番來罰你。
姐姐識做既話應該會出來制止。
...

本帖最後由 ddbb0099 於 19-3-11 22:07 編輯



男爵府

積分: 7514


4#
發表於 19-3-11 19:36 |只看該作者
ddbb0099 發表於 19-3-11 19:05
其實我試過,但盡量我都小在cam講野,因唔想小朋友覺得我監視住佢

小朋友幾大?
我成日在cam講野, 小朋友ok既, 無反感。
咁細個唔知咩叫監視的。
有時係cam問下食左飯未, 掛唔掛住媽咪之類。等小朋友習慣下媽咪係cam講野。


水晶宮

積分: 61763


5#
發表於 19-3-11 20:11 |只看該作者
你應該係教你小朋友唔好跳梳化,
而唔係旨意你工人叫停個你仔.
你自己都講唔掂個仔唔好跳梳化,
工人又點會勁過你, 叫得停你仔呢?!


男爵府

積分: 8477


6#
發表於 19-3-11 20:29 |只看該作者
birdbird 發表於 19-3-11 20:11
你應該係教你小朋友唔好跳梳化,
而唔係旨意你工人叫停個你仔.
你自己都講唔掂個仔唔好跳梳化,

本帖最後由 ddbb0099 於 19-3-11 22:07 編輯



水晶宮

積分: 61763


7#
發表於 19-3-11 20:45 |只看該作者
ddbb0099 發表於 19-3-11 20:29
我日日教,佢在我面前無跳,我亦有叫佢得姐姐時晤可以跳,日日講任何時候都不可以,上一個姐姐時他不會跳
...

你仔睇人來洽


男爵府

積分: 8477


8#
發表於 19-3-11 20:52 |只看該作者
birdbird 發表於 19-3-11 20:45
你仔睇人來洽

本帖最後由 ddbb0099 於 19-3-11 22:08 編輯

真係


水晶宮

積分: 61763


9#
發表於 19-3-11 21:21 |只看該作者
ddbb0099 發表於 19-3-11 20:52
我知,但姐姐都愛理不理,叫一聲,見住我仔仲跳,佢無理就行咗入廚房。我講完又係咁,我話在小朋友面前你 ...

你工人唔係冇出聲叫你仔停, 而係你仔唔聽工人講, 所以我始終認為係要教小朋友聽工人話, 而唔係明知個仔欺善怕惡洽工人, 不話個仔而指責工人愛理不理。


男爵府

積分: 8477


10#
發表於 19-3-11 22:04 |只看該作者
birdbird 發表於 19-3-11 21:21
你工人唔係冇出聲叫你仔停, 而係你仔唔聽工人講, 所以我始終認為係要教小朋友聽工人話, 而唔係明知個仔欺 ...

本帖最後由 ddbb0099 於 19-3-11 22:08 編輯



首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo