夫婦情感

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 1173


1#
發表於 19-4-29 11:44 |只看該作者
本人都3字頭,本身去到結婚階段,酒席都訂好晒,最後因爲對方出軌結唔成,最後都係分手,之後識左個細我5年既男仔,佢好好,好成熟,我地一齊左一年到,但由於我始終三張野,係想快d結婚有將來,但我又好明白到佢一定唔可能咁快比到我想要既生活我,我心裡覺得唔踏實,雖然佢細過我,生活上佢係好照顧到我,仲比到我好多正能量,但始終我耐唔時都覺得我地無將來,因爲廿幾歲既男仔之後既變數好大⋯之後我就遇到另一個男仔年齡差不多係想settle down,條件各方面似乎就係我想要既人,之後我就決定同廿幾歲分手同新既發展,但發展落去唔係唔好 但好平淡 無好熱戀既感覺 而我個心好掛住廿幾歲..你地又會點做?


侯爵府

積分: 22213

畀面勳章


2#
發表於 19-4-29 11:56 |只看該作者
不如你諗清楚自己想要乜嘢先,以免誤己誤人。


男爵府

積分: 6731


3#
發表於 19-4-29 12:02 |只看該作者
欲速則不達


瑪瑙宮

積分: 139638


4#
發表於 19-4-29 12:13 |只看該作者
本帖最後由 Nancy20090615 於 19-4-29 12:15 編輯

任何戀情都會歸於平淡. 結婚生仔都未必啱你.


大宅

積分: 2405


5#
發表於 19-4-29 12:14 |只看該作者
諗清楚自己想要啲咩,為左結婚定想要拍拖既感覺,但老實說就算你同而家呢個分手同返細5年既一齊,不見得你長遠會開心,因為你想結婚而佢咁後生未會咁快想結,到時又係另一矛盾


珊瑚宮

積分: 109154

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


6#
發表於 19-4-29 12:20 |只看該作者
Lilyhui27 發表於 19-4-29 11:44
本人都3字頭,本身去到結婚階段,酒席都訂好晒,最後因爲對方出軌結唔成,最後都係分手,之後識左個細我5年既男 ...
睇定的先...........唔好甘為30就要做某的野,唔合適到時仲煩,小朋友[男友]係幾好玩,但來真時要捻的事情仲多


男爵府

積分: 8215

畀面勳章 BK Milk勳章


7#
發表於 19-4-29 13:07 |只看該作者
好靚女㗎!咁多仔溝既?

點評

gtg435i    發表於 19-5-6 13:36


侯爵府

積分: 24127


8#
發表於 19-4-29 13:16 |只看該作者
Lilyhui27 發表於 19-4-29 11:44
本人都3字頭,本身去到結婚階段,酒席都訂好晒,最後因爲對方出軌結唔成,最後都係分手,之後識左個細我5年既男 ...

唔好為結婚而結婚,唔明你急咩,做乜set deadline限制自己


大宅

積分: 4208


9#
發表於 19-4-29 14:02 |只看該作者
Lilyhui27 發表於 19-4-29 11:44
本人都3字頭,本身去到結婚階段,酒席都訂好晒,最後因爲對方出軌結唔成,最後都係分手,之後識左個細我5年既男 ...

講真呀!自己個心係呃唔到人,唔係你心目中想要嘅就唔係嗰回事!30又點?唔應該比年齡規限,就找個唔係自己心中想要嘅一齊結婚!
你心中想要嘅係蘋果,但遇到菠蘿同橙同芒果,你就覺得唔係理想都將就下!那怎可能開心?
結婚同拍拖從來都係兩回事,有咗小朋友就更加唔係你曈景中一切美好嗰回事!
結唔結婚唔重要,重要係找個理想對象!


男爵府

積分: 7988


10#
發表於 19-4-29 14:23 |只看該作者
首先唔好俾"我始終三張野"逼自己草草決定終生大事

其次係睇自己需要,要搵一個激情關係還是穩定關係,決定左就唔好諗返轉頭,否則下一個出軌既可能係妳自己


公爵府

積分: 29155

牛年勳章


11#
發表於 19-4-29 15:55 |只看該作者
諗清楚自己想要乜嘢


大宅

積分: 1692


12#
發表於 19-4-29 19:27 |只看該作者
首先,樓主ex 現在有冇好熱烈咁想追反自己? 如果有先諗要唔要回頭啦~

第二就係,現任對自己好嗎? 自己又係咪真係唔中意現任? 這要好好想清楚,如果唔中意人就唔好拖住人啦~


別墅

積分: 879


13#
發表於 19-4-29 21:32 |只看該作者
樓主唔好比年齡局限咗自己呀,每個人結婚都係想白頭到老,結婚嘅對像其實係下半生嘅伴,你可能要對住佢四五十年甚至更耐添,相處得好比一切更重要。


大宅

積分: 4772


14#
發表於 19-5-2 09:39 |只看該作者
樣樣都想要...有病

點評

gtg435i    發表於 19-5-6 13:37


琥珀宮

積分: 152982


15#
發表於 19-5-2 13:44 |只看該作者
有個好條件可以穩定落嚟你又想追求刺激

有個後生啦較有刺激空間你又怕唔會安穩

其實你想要咩?又想安穩又想刺激?魚與熊掌呀樓主


珍珠宮

積分: 32469


16#
發表於 19-5-2 17:41 |只看該作者
重點都係你自己個心點諗
如果仲未放底個ex
咁你無謂浪費現任的時間
對佢都唔公平


子爵府

積分: 12789


17#
發表於 19-5-2 21:13 |只看該作者
男人3字比到你要既生活但已經係一個悶蛋, (compare 20幾歲個個) , 呢一刻冇小朋友既你緊係想要個岩玩d.

20幾歲個個-如果已經冇再搵你, 你唸乜都冇用啦.

自己唸下自己想要乜先.


水晶宮

積分: 51137


18#
發表於 19-5-2 22:07 |只看該作者

回覆樓主:

老實講,你得一就想二,就算揀定左一個結婚,都唔會開心~


大宅

積分: 3242


19#
發表於 19-5-2 23:32 |只看該作者
我c6都細我4年,我又唔覺得5年係差咁遠。講真佢30歲時你都只係35,大家相處到的話佢到時都係年齡結婚啦~但不過你已同人分開了,掛住都冇辦法


男爵府

積分: 5755


20#
發表於 19-5-2 23:48 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 cottonballball 於 19-5-2 23:49 編輯

分得開,即係唔係咁愛
你都係怕悶
不如學下愛自己,愛單身,自己享受生活先
你連自己想要乜都未清楚
唔好因為三十,就迫自己結婚

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo