夫婦情感

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1991


1#
發表於 19-5-23 22:25 |只看該作者
本帖最後由 Joanne_L 於 19-5-26 23:21 編輯



大宅

積分: 1076


2#
發表於 19-5-23 23:33 |只看該作者
Joanne_L 發表於 19-5-23 22:25
隊友一d都唔理解自己,真係心灰意冷,想生多一個既念頭都慢慢減退。

又好難搵到個生活上好夾,又大家鐘意大家。佢又唔係你心裏嘅一條蟲,無可能知道你內心諗咩。我自己搵到個對我唔錯,但我覺得唔夾,都無計,改變不了別人,只能改變自己心態。


男爵府

積分: 5651


3#
發表於 19-5-24 09:47 |只看該作者
我的隊友遠在西方, 我甚麼都得靠自已, 幸好有家人的支持, 阿女也長大了, 她會幫忙, 習慣了, 事事都妥妥當當.
阿隊友以前很喜歡在電話中依依哦哦, 最近好了一點.

阿隊友一兩年後會回歸, 希望他不做豬隊友, 一家人能好好生活和相處啦.


大宅

積分: 1991


4#
發表於 19-5-24 15:00 |只看該作者
本帖最後由 Joanne_L 於 19-5-26 23:27 編輯




大宅

積分: 1991


5#
發表於 19-5-24 15:01 |只看該作者
回覆 JessicaElla 的帖子

我都係好彩我自己既屋企人支持住我


大宅

積分: 1076


6#
發表於 19-5-24 18:11 |只看該作者
Joanne_L 發表於 19-5-24 15:00
回覆 一顆心 的帖子

起碼唔好成日覺得我係錯.... 真係好難受

咁你地感情如何?好似相處都有問題喎。


水晶宮

積分: 51137


7#
發表於 19-5-25 02:00 |只看該作者

回覆樓主:

明知隊友唔好,仲想生多個?
放過自己啦~

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo