時政擂台

跳至

首頁
1

尾頁
   0


公爵府

積分: 25615


1#
發表於 19-8-6 10:01 |只看該作者
我經過西九龍中心,成組交通燈壞曬,老人家又多,又行得慢,知唔知幾危險呀?
香港人點唔同你割席?你咁黑心!


公爵府

積分: 28352

牛年勳章


2#
發表於 19-8-6 10:15 |只看該作者

回覆樓主:

掉嘢落路軌都係 ,分明想有無辜市民死!


子爵府

積分: 13296


3#
發表於 19-8-6 10:44 |只看該作者
班畜牲根本無同理心,兇殘到極,用私刑都得,何況呢D?


伯爵府

積分: 16756


4#
發表於 19-8-6 10:57 |只看該作者
區區都壞交通燈,爛鐵欄,磚,塗鴉牆,好可悲


大宅

積分: 2254


5#
發表於 19-8-6 10:57 |只看該作者
班畜生真係賤到冇人有


子爵府

積分: 14680


6#
發表於 19-8-6 11:03 |只看該作者
tutik 發表於 19-8-6 10:01
我經過西九龍中心,成組交通燈壞曬,老人家又多,又行得慢,知唔知幾危險呀?
香港人點唔同你割席?你咁黑 ...
https://www.youtube.com/watch?v=GGsS8vPLPVQ
hear from 6:00


補充內容 (19-8-6 11:03):
talks about why damage traffic light
心盲最可怕。


珊瑚宮

積分: 101884

馬年勳章 2026勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章


7#
發表於 19-8-6 21:10 |只看該作者
成班孽障


大宅

積分: 1600


8#
發表於 19-8-6 21:17 |只看該作者
整壞d燈,對争取佢地所謂既自由有咩幫助?!
搞到老人家連過馬路都唔放心,如果有咩交通意外,你班暴徒良心過到嗎?
Oh sorry, 唔記得左暴徒是無良心的。


伯爵府

積分: 17795


9#
發表於 19-8-6 21:34 |只看該作者
tutik 發表於 19-8-6 10:01
我經過西九龍中心,成組交通燈壞曬,老人家又多,又行得慢,知唔知幾危險呀?
香港人點唔同你割席?你咁黑 ...

至幣班黃絲仲當乜都睇唔到,到依家仲不停將警察少少事無限放大!仇警仇到無晒良知!可悲!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo