懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   0


子爵府

積分: 12812


1#
發表於 19-10-20 09:42 |只看該作者
我準備用:無糖芝麻糊 + 腐竹加雞蛋

仲有冇其他選擇?
無糖芝麻糊我見超級市場都有得買包粉
但腐竹加雞蛋就唔係好知點整...可以教一下我嗎?

Thx !


水晶宮

積分: 55381


2#
發表於 19-10-20 16:45 |只看該作者
KoneyB 發表於 19-10-20 09:42
我準備用:無糖芝麻糊 + 腐竹加雞蛋

仲有冇其他選擇?

其實冇咩必要清胎毒。我自己陀兩胎都冇特別做呢樣嘢。

就算你街買嘅芝麻糊寫無糖,都要睇清楚碳水化合物含量。


大宅

積分: 2004


3#
發表於 19-10-20 17:03 |只看該作者
KoneyB 發表於 19-10-20 09:42
我準備用:無糖芝麻糊 + 腐竹加雞蛋

仲有冇其他選擇?

腐竹雞蛋可以自己煲唔放糖或小小冰糖
我都係糖尿病患者剛生左、我清胎毒係去藥材舖買胎菊黎沖水飲、唔甜架又好飲


大宅

積分: 2274


4#
發表於 19-10-21 00:14 |只看該作者
吾係個個需要清胎毒,吾好自己亂食嘢,去睇下中醫啦


子爵府

積分: 12812


5#
發表於 19-10-21 08:10 |只看該作者
Jaycebobo 發表於 19-10-21 00:14
吾係個個需要清胎毒,吾好自己亂食嘢,去睇下中醫啦

我個個星期睇中醫加針灸
但係就生我想用d天然d既方法


大宅

積分: 1622


6#
發表於 19-10-21 08:56 |只看該作者
我係食豆腐花唔落糖,用無糖豆漿溝嚟食,幾好味添㗎。


大宅

積分: 2274


7#
發表於 19-10-21 10:32 |只看該作者
KoneyB 發表於 19-10-21 08:10
我個個星期睇中醫加針灸
但係就生我想用d天然d既方法

中醫中藥吾天然?


子爵府

積分: 12812


8#
發表於 19-10-21 12:28 |只看該作者
Jaycebobo 發表於 19-10-21 10:32
中醫中藥吾天然?

中藥始終有藥性
想平衡一下

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo