0-6個月

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 170


1#
發表於 19-11-9 21:21 |只看該作者
請問我有人奶泵入奶袋後再放入雪櫃 (雪奶唔係冰奶)應該點加熱?
成包放熱水座? 定倒落奶樽度再座?
謝謝


別墅

積分: 632


2#
發表於 19-11-10 05:19 |只看該作者
Meimeihohoho 發表於 19-11-9 21:21
請問我有人奶泵入奶袋後再放入雪櫃 (雪奶唔係冰奶)應該點加熱?
成包放熱水座? 定倒落奶樽度再座?
謝 ...

成包放暖奶機座熱後 再倒入樽
因為雪過0的奶既脂肪會「瓊」左係面同黏住左膠袋
要座熱溶番佢先倒出黎


複式洋房

積分: 152


3#
發表於 19-11-12 07:28 |只看該作者
Meimeihohoho 發表於 19-11-9 21:21
請問我有人奶泵入奶袋後再放入雪櫃 (雪奶唔係冰奶)應該點加熱?
成包放熱水座? 定倒落奶樽度再座?
謝 ...

用微暖ge水去熱反奶。。。吾好直接用熱水,會破壞左人奶入面ge活性抗體同只有母乳先有ge營養。。


複式洋房

積分: 170


4#
發表於 19-11-12 11:27 |只看該作者
ningmiss 發表於 19-11-12 07:28
用微暖ge水去熱反奶。。。吾好直接用熱水,會破壞左人奶入面ge活性抗體同只有母乳先有ge營養。。
...

Thanks


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo