自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 5826


1#
發表於 19-11-18 18:52 |只看該作者
如果單位2017年11月15日成交
2年罰息,
最早是否可2019年11月15正式轉按新銀行 ?

但我律師行話通常2019年12月14才去贖契 (唔知係咪咁叫)

想問有冇人知道2個日期的優劣 ? 如果11月15 轉新銀行我會唔會"蝕左" 11月15-12月14 的空檔 ?

我真係諗唔明這些
謝謝


公爵府

積分: 29427

虎到金來勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章


2#
發表於 19-11-18 18:57 |只看該作者
henry0729 發表於 19-11-18 18:52
如果單位2017年11月15日成交
2年罰息,
最早是否可2019年11月15正式轉按新銀行 ?

睇返上張mortgage agreement 的wording. 可能律師play safe, 驚你未過第二年就draw loan 俾銀行捉智失罰你。

宜家做轉按仲有著數嗎? mortgage rate靚d?


男爵府

積分: 5826


3#
發表於 19-11-18 19:37 |只看該作者
evip 發表於 19-11-18 18:57
睇返上張mortgage agreement 的wording. 可能律師play safe, 驚你未過第二年就draw loan 俾銀行捉智失罰你 ...
所以其實我無論11月15、11月30或者12月14才轉都係一樣 ?

並無實質上的蝕底 ?

我8月已申請, 搞到11月....唉......
rebate 2%


男爵府

積分: 7955

好媽媽勳章


4#
發表於 19-11-18 19:49 |只看該作者
henry0729 發表於 19-11-18 19:37
所以其實我無論11月15、11月30或者12月14才轉都係一樣 ?

並無實質上的蝕底 ?

請問邊間銀行?
我出年4月過罸息
聽聞可以一月申請定


男爵府

積分: 5826


5#
發表於 19-11-18 19:53 |只看該作者
babysoon 發表於 19-11-18 19:49
請問邊間銀行?
我出年4月過罸息
聽聞可以一月申請定
我唔做廣告嘞

你自己可搵下D按揭中介


公爵府

積分: 29427

虎到金來勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章


6#
發表於 19-11-18 21:11 |只看該作者
henry0729 發表於 19-11-18 19:37
所以其實我無論11月15、11月30或者12月14才轉都係一樣 ?

並無實質上的蝕底 ?

我明你問咩啦。
12月14啦!
有些銀行的terms 寫未夠一個月會計足一個月的利息。

2%rebate 好高,宜家冇了。

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo