想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1844


1#
發表於 20-2-6 16:52 |只看該作者
Day6 用clearblue digital 驗到1-2week
因為我上一次25歲IVF中左時都無咁痛法,擔心之下驗下~(頭三日有宮縮,第三,五日有鏄牆feel咁一下一下痛,呢兩日訓牀多,無咁痛)
之後打返醫院話正常,依舊day14先返去驗血
佢話用可以食spasfon止痛⋯另外話宜家打針會太早⋯(我忍得痛,所以點都唔會食藥)
有冇人可以教下我點做好⋯⋯any natural remedy????


別墅

積分: 743


2#
發表於 20-2-7 18:09 |只看該作者
Renault 發表於 20-2-6 16:52
Day6 用clearblue digital 驗到1-2week
因為我上一次25歲IVF中左時都無咁痛法,擔心之下驗下~(頭三日有宮 ...

你咁快第6日驗到拿?咁好嘅
我見之前有d jm 有分享過話會扯住痛
你吾好太擔心,放鬆心情~
等多幾日就可以驗血(emoji)(emoji)(emoji)(emoji)


大宅

積分: 1844


3#
發表於 20-2-7 19:31 |只看該作者
洛神花茶 發表於 20-2-7 18:09
你咁快第6日驗到拿?咁好嘅
我見之前有d jm 有分享過話會扯住痛
你吾好太擔心,放鬆心情~

宜家每日好努力分散注意力⋯
你宜家進度如何?


別墅

積分: 743


4#
發表於 20-2-7 20:38 |只看該作者
Renault 發表於 20-2-7 19:31
宜家每日好努力分散注意力⋯
你宜家進度如何?

我都係6日,第3日開始就無乜特別感覺,
係胸痛咁咋 我都吾諗太多


大宅

積分: 1844


5#
發表於 20-2-8 03:15 |只看該作者
洛神花茶 發表於 20-2-7 20:38
我都係6日,第3日開始就無乜特別感覺,
係胸痛咁咋 我都吾諗太多

等你好消息!加油(emoji)(emoji)


複式洋房

積分: 164


6#
發表於 20-2-8 17:11 |只看該作者
洛神花茶 發表於 20-2-7 20:38
我都係6日,第3日開始就無乜特別感覺,
係胸痛咁咋 我都吾諗太多

放過4次胎,可以話著床真係完全冇感覺的,但最最最緊要放鬆心情,搵d野分散下自己,緊張會影響的

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo