想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


民房

積分: 29


1#
發表於 20-2-7 20:22 |只看該作者
經期一直準時,本應3/2M到 到今日7/2都未黎,驗左clearblue冇懷孕!睇app 20號排卵 19號有行房(有安全措施)28號再行房(無措施)有機會懷孕嗎?懷孕並非計劃之內 但意外有的話都好想要
*經期前有肚痛有肚柯 呢幾日平訓個肚好吾舒服 夜晚輾轉反側訓吾到


水晶宮

積分: 61095


2#
發表於 20-2-7 22:13 |只看該作者

回覆樓主:

你排時有做安全措施,應該懷孕機會低,除非你避孕方法唔正確

例如,插入前先帶套


禁止訪問

積分: 220


3#
發表於 20-2-8 00:53 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


民房

積分: 29


4#
發表於 20-2-8 00:55 |只看該作者
李露眉 發表於 20-2-7 22:13
你排時有做安全措施,應該懷孕機會低,除非你避孕方法唔正確

例如,插入前先帶套

應該就正確既 都有再檢查 冇穿冇爛


民房

積分: 29


5#
發表於 20-2-8 00:56 |只看該作者
prettynancy 發表於 20-2-8 00:53
Clear blue 好準,話無就應該無
會唔會你成日諗住,無形中有壓力,所以遲咗嚟m?
...

Dd過左我先開始諗 本身都冇為意原來過左dd
見過左4日都未黎就有d心急 我嘗試下放鬆心情

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo