網購天地

跳至

首頁
12

尾頁
   0


男爵府

積分: 6002


1#
發表於 20-3-24 16:04 |只看該作者
請問淘咗電器,一開箱件貨凹咗,如果要退貨係咪好麻煩架


翡翠宮

積分: 86459


2#
發表於 20-3-24 20:01 |只看該作者

回覆樓主:

同賣家傾下先,用得的話有無得退少少。正路要去深圳退換,但而家去又麻煩

我買電器都去京東買 ,包正貨,有乜問題7日内包退大陸,又有香港包郵。
1585051283292.JPEG


男爵府

積分: 6002


3#
發表於 20-3-24 20:41 |只看該作者

回覆樓主:

第一次淘電器就出事


珊瑚宮

積分: 109189

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


4#
發表於 20-3-25 13:46 |只看該作者
toyotabb 發表於 20-3-24 20:41
第一次淘電器就出事
煩惱,用得嗎?如果唔影響到功能算了吧


大宅

積分: 4582


5#
發表於 20-3-26 09:46 |只看該作者

回覆樓主:

我也有貨想退,集運話送返內地暫停


男爵府

積分: 6002


6#
發表於 20-3-27 16:58 |只看該作者

回覆樓主:

請問如退部分款項,咁我無大陸支付宝,係咪無得退呢


伯爵府

積分: 16441

2023年兔年勳章 2018復活節勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


7#
發表於 20-3-27 17:14 |只看該作者
toyotabb 發表於 20-3-27 16:58
請問如退部分款項,咁我無大陸支付宝,係咪無得退呢

咁您有無用微信? 店家多數有用微信, 可經它發紅包給您。

如果您微信都無, 咁您可找個已實名嘅朋友代您收人民幣款, 然後再過返港幣俾您。


男爵府

積分: 6002


8#
發表於 20-3-27 17:23 |只看該作者
pyng4030 發表於 20-3-27 17:14
咁您有無用微信? 店家多數有用微信, 可經它發紅包給您。

如果您微信都無, 咁您可找個已實名嘅朋友代 ...

我有微信,但無實名登記過,我試下問朋友,唔該哂


複式洋房

積分: 319


9#
發表於 20-3-27 23:00 |只看該作者
pyng4030 發表於 20-3-27 17:14
咁您有無用微信? 店家多數有用微信, 可經它發紅包給您。

如果您微信都無, 咁您可找個已實名嘅朋友代 ...
微信同支付寶一樣都好似內地版同香港版唔通用喎?要求賣家直接經淘寶退款唔係仲方便?直接過番落香港支付寶不過好似只限一次性


大宅

積分: 1470


10#
發表於 20-5-7 23:20 |只看該作者
toyotabb 發表於 20-3-24 20:41
第一次淘電器就出事

我淘左個冰櫃!第一次淘大件電器,點矢口出事,冰箱唔凍!又搵唔到快遞寄回內土也,順豐要收關稅!請問大家有冇人知邊間可以寄回大陸


大宅

積分: 2439


11#
發表於 20-5-29 02:35 |只看該作者
戈C9 發表於 20-5-7 23:20
我淘左個冰櫃!第一次淘大件電器,點矢口出事,冰箱唔凍!又搵唔到快遞寄回內土也,順豐要收關稅!請問大 ...

我都係(emoji)(emoji)(emoji)(emoji)


大宅

積分: 1051


12#
發表於 20-5-29 16:49 |只看該作者
GLOLY 發表於 20-5-29 02:35
我都係(emoji)(emoji)(emoji)(emoji)

FB 搜尋日日淘 ,打電話問下


大宅

積分: 1051


13#
發表於 20-5-29 16:49 |只看該作者
戈C9 發表於 20-5-7 23:20
我淘左個冰櫃!第一次淘大件電器,點矢口出事,冰箱唔凍!又搵唔到快遞寄回內土也,順豐要收關稅!請問大 ...

FB 搜尋日日淘 ,打電話問下


大宅

積分: 1470


14#
發表於 20-5-29 19:28 |只看該作者
AC.Lee 發表於 20-5-29 16:49
FB 搜尋日日淘 ,打電話問下

個店主已經退左錢俾我!不過個冰箱佢唔要


大宅

積分: 1051


15#
發表於 20-5-29 20:39 |只看該作者
戈C9 發表於 20-5-29 19:28
個店主已經退左錢俾我!不過個冰箱佢唔要

咁就好了。但其實您有無諗過搵師傅整整,話唔定用得到


男爵府

積分: 6139


16#
發表於 20-5-29 21:11 |只看該作者
lyh80115 發表於 20-3-24 20:01
同賣家傾下先,用得的話有無得退少少。正路要去深圳退換,但而家去又麻煩 。

我買電器都去京東 ...

有冇係京東淘砧板?有有冇好介紹(emoji)


翡翠宮

積分: 86459


17#
發表於 20-5-29 21:47 |只看該作者
hung1224 發表於 20-5-29 21:11
有冇係京東淘砧板?有有冇好介紹(emoji)

未買過砧板,無乜研究……


大宅

積分: 1470


18#
發表於 20-5-30 05:20 |只看該作者
AC.Lee 發表於 20-5-29 20:39
咁就好了。但其實您有無諗過搵師傅整整,話唔定用得到

有諗過架!不過都唔知邊度有師傅好


大宅

積分: 1051


19#
發表於 20-5-30 12:24 |只看該作者
戈C9 發表於 20-5-30 05:20
有諗過架!不過都唔知邊度有師傅好

開Po問下大家啦


大宅

積分: 1470


20#
發表於 20-5-31 20:18 |只看該作者
AC.Lee 發表於 20-5-30 12:24
開Po問下大家啦

都好

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo