烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 5545

認識瑞士牛牛第一回


1#
發表於 20-4-8 05:05 |只看該作者
我吾係好識煮餸 系咪用錯方法? 請姊妹教下我 thanks


大宅

積分: 3273


2#
發表於 20-4-8 18:52 |只看該作者
babylaam 發表於 20-4-8 05:05
我吾係好識煮餸 系咪用錯方法? 請姊妹教下我 thanks

我係加熱到出煙,落油,用廚房紙抹走d油,再落油,落蛋


伯爵府

積分: 17931

大廚勳章 畀面勳章


3#
發表於 20-4-8 21:12 |只看該作者
fuddlewuddle 發表於 20-4-8 18:52
我係加熱到出煙,落油,用廚房紙抹走d油,再落油,落蛋

開好鑊沒啊?熟鐵鑊要開鑊的,用得好會越用越好用。


大宅

積分: 3273


4#
發表於 20-4-8 21:54 |只看該作者
kenstin 發表於 20-4-8 21:12
開好鑊沒啊?熟鐵鑊要開鑊的,用得好會越用越好用。

有時懶得換煲攞嚟蒸餸搞到無咗層油,就用果招急救一下


男爵府

積分: 5545

認識瑞士牛牛第一回


5#
發表於 20-4-9 01:04 |只看該作者
回覆 fuddlewuddle 的帖子

Thanks

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo