立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 3888
男爵府
積分: 8484
126925 發表於 20-4-11 21:13 煲過幾次都失敗(emoji)(emoji)
珍珠宮
積分: 45360
sasa@uk 發表於 20-4-11 23:08 煲到咁上下用湯殼㩒下d 豆
timtamgal 發表於 20-4-11 22:23 點失敗法? 一係紅豆早一晚前浸,一係雪係冰格,兩個方法都會起沙
126925 發表於 20-4-11 23:09 報咗三粒鐘水都乾埋,都係原粒豆、加埋啲水紅紅地(emoji)(emoji)
sasa@uk 發表於 20-4-11 23:10 d 豆可能唔靚 試下第二隻牌子
王國長老
積分: 174325
126925 發表於 20-4-11 23:10 後邊嗰個已經用咗,效果好啲,還是未夠!前面嗰個下次再試。多謝指教(emoji)(emoji) ...
rose-mag 發表於 20-4-12 00:13 你煲一陣熄火焗到凍,再煲再焗,大概三次就會又淋又起沙。
子爵府
積分: 14429
細姐姐 發表於 20-4-13 08:46 用真空煲煮,都要預先浸红豆(我多數煲綠豆) 煲半過鐘, 拎出放回煲溫煲內, 待數個鐘,取出,再開火煲,d ...
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy