網購天地

跳至

首頁
1

尾頁
   2


民房

積分: 15


1#
發表於 20-4-13 02:34 |只看該作者
本帖最後由 mmp32040 於 20-4-13 02:35 編輯

本人於淘寶購物後(帳篷),如常在多寶登記及俾運費,運費約1000,幾日後我見貨物物流無任何更新,打去問佢地先同我講話我啲物品係禁運,
要我額外俾錢送去第2個倉先可以送黎香港,當時我都算數照做。
佢話會退返運費俾我,但成千蚊運費拖左我3個月都唔肯俾返我!
打左超過20次電話,每次都係同一番說話,話佢地係客服部,退錢係財務部,
我心諗我話之你咩部啦,你都係要退錢俾我,而拖左3個月,講真無論咩理由都已經唔成立。


我有理由相信多寶用哩種方法已經呃左唔小客人錢,而家經濟唔好,好多騙子出現。

上月深水埗有4間人民幣找換店既東主(永豐)都一樣呃人千幾萬去還債!
大家如果仲用緊多寶既,好好考慮清楚,一間唔誠實既公司,會用盡方法去拎客人著數,
例如暗中加你尺寸運費。
我本身用左多寶已經好多年,估唔到而家竟然會變成咁,佢行為同行騙無異。
大家唔好再用哩間垃圾騙徒公司。而家經濟唔好,愈黎愈多老千出現,
連哩間有小小規模既集運都係咁,大家小心!

我已有齊入數記錄及電話通話記錄(影片),將會考慮報警處理,唔會俾騙徙繼續招遙撞騙。我係佢官方FACEBOOK留言,多次被佢刪除,而家我已影相留記,好快又會俾佢刪除。


深水埗永豐找換店夾帶私逃騙客人上千萬






大宅

積分: 1413


2#
發表於 20-4-13 08:54 |只看該作者

回覆樓主:

可能整唔見件貨


複式洋房

積分: 120


3#
發表於 20-4-13 13:21 |只看該作者


男爵府

積分: 5952

2023年兔年勳章


4#
發表於 20-4-13 13:28 |只看該作者
可以去小額錢債到告佢


民房

積分: 15


5#
發表於 20-4-14 00:10 |只看該作者
回覆 katy_mama 的帖子

浪費自己錢。另外佢無整唔見件貨,佢係唔退運費姐。


大宅

積分: 3550


6#
發表於 20-10-17 06:49 |只看該作者
mmp32040 發表於 20-4-13 02:34
本人於淘寶購物後(帳篷),如常在多寶登記及俾運費,運費約1000,幾日後我見貨物物流無任何更新,打去問佢地 ...

推,黑店

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo