烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   0


子爵府

積分: 11030

認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 畀面勳章


1#
發表於 20-4-26 00:46 |只看該作者
打發忌廉後唧花問題 今日第一次學人買淡忌廉加糖 打忌廉 但係我已經打到佢 有吊鉤 之後再溝色 入袋 但唧出嚟睇唔到個花 變咗一pat pat 好似溶溶地咁. 我已經一路用住冰水放盆底 點解都咁快溶?


子爵府

積分: 11030

認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 畀面勳章


2#
發表於 20-4-26 00:49 |只看該作者

回覆樓主:

原本是玫瑰花唧花筒
1587833372061.JPEG


男爵府

積分: 5308


3#
發表於 20-4-26 10:29 |只看該作者
ms.coffee 發表於 20-4-26 00:46
打發忌廉後唧花問題 今日第一次學人買淡忌廉加糖 打忌廉 但係我已經打到佢 有吊鉤 之後再溝色 入袋 但唧出 ...

未夠挺身,可以坐冰打耐d。
分享煮食的樂趣, 是減壓的一種好方法!


子爵府

積分: 11030

認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 畀面勳章


4#
發表於 20-4-26 11:01 |只看該作者
hellokitty1011 發表於 20-4-26 10:29
未夠挺身,可以坐冰打耐d。

咁正常打完之後,要唔要再放雪櫃雪一雪先用?


男爵府

積分: 5308


5#
發表於 20-4-26 11:09 |只看該作者
ms.coffee 發表於 20-4-26 11:01
咁正常打完之後,要唔要再放雪櫃雪一雪先用?

正常打完cream 已可以即刻用,唧完花先雪入雪櫃
myimage.jpg
分享煮食的樂趣, 是減壓的一種好方法!


子爵府

積分: 11030

認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 畀面勳章


6#
發表於 20-4-26 11:24 |只看該作者
hellokitty1011 發表於 20-4-26 11:09
正常打完cream 已可以即刻用,唧完花先雪入雪櫃

thanks, 唔怪得我連塗抹蛋糕嘅時候 都覺得好難塗


禁止訪問

積分: 28314


7#
發表於 20-4-26 20:23 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo