論盡家傭

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 3653


1#
發表於 20-6-7 14:14 |只看該作者
想問工人做左兩年半辭職,佢任職期間只放了七天,我要用錢補發假期人工。
想問法例假,做滿第一年有7日,第二年7日,第三年8日,
咁如果2年半,按比例咁計,係唔係7+7+4?
(我會再扣返之前已放嘅7日)

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo