烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   0


子爵府

積分: 11536

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


1#
發表於 09-6-1 19:00 |只看該作者
記得有媽咪係道題過夜香花﹐夜香花用黎煲咩野﹖又咩功效﹖THANKS~~


超級版主

積分: 92967

2025勳章蛇年勳章 2018復活節勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 超級版主 環保接龍勳章 大廚勳章 親子王國15週年勳章


2#
發表於 09-6-1 19:01 |只看該作者
我用黎滾豬潤瘦肉咋


男爵府

積分: 6135


3#
發表於 09-6-1 19:49 |只看該作者
冬瓜,冬菇,豬肉粒粒滾湯, 夜香花明目, 最後先落 (好似旦花咁)


子爵府

積分: 11238

畀面勳章


4#
發表於 09-6-2 03:39 |只看該作者
多數滾冬瓜粒湯, 清甜~~


男爵府

積分: 7268

畀面勳章


5#
發表於 09-6-3 09:52 |只看該作者
係呀~滾豬潤~冬瓜粒湯都好好飲
我好中意飲


男爵府

積分: 9461


6#
發表於 09-6-4 16:05 |只看該作者
原帖由 yinmelody 於 09-6-1 19:01 發表
我用黎滾豬潤瘦肉咋


我MAMI都係咁煲
好好飲嫁
搞到我都想飲添

小少爺係ma mi 既心肝寶貝


男爵府

積分: 8294


7#
發表於 09-6-4 16:16 |只看該作者
我試過用黎炒蛋


子爵府

積分: 11536

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


8#
發表於 09-6-4 19:28 |只看該作者
唔該﹗ 等我都試下先~~


男爵府

積分: 8435


9#
發表於 09-6-4 23:31 |只看該作者
原帖由 starwish229 於 09-6-1 19:00 發表
記得有媽咪係道題過夜香花﹐夜香花用黎煲咩野﹖又咩功效﹖THANKS~~


請問在什麼地方買,外貌如何?


超級版主

積分: 92967

2025勳章蛇年勳章 2018復活節勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 超級版主 環保接龍勳章 大廚勳章 親子王國15週年勳章


10#
發表於 09-6-4 23:37 |只看該作者
原帖由 clementying 於 09-6-4 16:05 發表


我MAMI都係咁煲
好好飲嫁
搞到我都想飲添

但唔係成日有
早2日見到....但唔新鮮..

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo