自由講場

跳至

首頁
56789...13

尾頁
   13


男爵府

積分: 8257

2020勳章


發表於 20-9-25 19:01 |顯示全部帖子
sunnymama2 發表於 20-9-25 10:22
好處:
1. 英文流利: 我相信10幾年後英文一樣好重要。親身經驗,英文好的人opportunities 都會較多。我小朋 ...

我會順仔仔的意思,始終讀得開唔開心係佢自己


侯爵府

積分: 23950


發表於 20-9-25 19:04 |顯示全部帖子

回覆樓主:

本帖最後由 laiyuen 於 20-9-25 19:05 編輯

經濟有壓力千祈唔好轉

同埋IS除學費同debenture外有好多開支,每年起碼一次遊學、雜費、校內興趣班、暑期班、得閒搞下捐錢、睇show、賣物會、每年學費調整,可以好金架。

特別得老公一個搵錢,宜家咁既時勢touch wood無咗份工點算?到時要轉返LS會好難架


大宅

積分: 1787


發表於 20-9-25 19:04 |顯示全部帖子
學費問題嘅話建議樓主可以睇吓學校請唔請冇乜壓力嘅 supporting staff 例如 librarian, 相信做staff嘅子女學費有好大discount.


水晶宮

積分: 61145

2020勳章


發表於 20-9-25 19:04 |顯示全部帖子
我都有諗過幫兩個女轉國際學校,但想留多個錢將來去留學,而且本身又讀得好地地,一動不如一靜


侯爵府

積分: 23950


發表於 20-9-25 19:06 |顯示全部帖子
lovegeneration 發表於 20-9-25 19:04
學費問題嘅話建議樓主可以睇吓學校請唔請冇乜壓力嘅 supporting staff 例如 librarian, 相信做staff嘅子女 ...

本帖最後由 laiyuen 於 20-9-25 19:07 編輯

好多IS既Librarian係Teacher librarian, 要有教師資格, 同埋supporting staff未必有學費減免


大宅

積分: 3199


發表於 20-9-25 19:09 |顯示全部帖子
sunnymama2 發表於 20-9-25 10:22
好處:
1. 英文流利: 我相信10幾年後英文一樣好重要。親身經驗,英文好的人opportunities 都會較多。我小朋 ...

可以知道邊間嗎?小朋友係幾大個?


大宅

積分: 1014

2020勳章


發表於 20-9-25 19:19 |顯示全部帖子

回覆樓主:

如果仔仔英文本身都唔好嘅話,去到IS見到個個同學仔講英文啦啦聲,會唔會影響到佢嘅自信心??英文變好變差視乎仔仔有冇好勝心同改變嘅心態。


男爵府

積分: 6936

2020勳章


發表於 20-9-25 19:34 |顯示全部帖子
回覆 sunnymama2 的帖子

無錢就唔洗諗。。
Keep on going never give up.
因為有我,這個世界更美好了!


公爵府

積分: 27602

2020勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


發表於 20-9-25 19:40 |顯示全部帖子
讀完9成要出國讀書,要諗清楚家庭收入先好。


男爵府

積分: 5113

2020勳章


發表於 20-9-25 19:45 |顯示全部帖子
sunnymama2 發表於 20-9-25 13:06
本帖最後由 sunnymama2 於 20-9-25 13:06 編輯

學校話阿仔英文冇問題,唔駛額外支援
咁你點解話你仔英文差,補來铺去都無用呢?


伯爵府

積分: 17804

2020勳章 HiPP勳章(1)


發表於 20-9-25 20:22 |顯示全部帖子
海之風 發表於 20-9-25 19:45
咁你點解話你仔英文差,補來铺去都無用呢?

我諗係因為我仔專注力不足,補習走來走去坐唔定,所以哂時間。

反而我教佢佢會吸收到,因為佢係我仔,我知用咩方法令佢聽我講 可惜成日OT冇精神教佢


伯爵府

積分: 17804

2020勳章 HiPP勳章(1)


發表於 20-9-25 20:24 |顯示全部帖子
海之風 發表於 20-9-25 19:45
咁你點解話你仔英文差,補來铺去都無用呢?

本帖最後由 sunnymama2 於 20-9-25 20:52 編輯

唔好意思,可能我對仔太偏見,用詞誇張左,所以大家會奇怪點解有國際學校收佢

佢英文係我心目中係差,但佢都可以用英文創作漫畫,卡片遊戲,listening 比我還好,但就係講唔得流利


男爵府

積分: 6782

2020勳章


發表於 20-9-25 20:41 |顯示全部帖子
sunnymama2 發表於 20-9-25 18:07
咁多錢?

如果我繼續做,都有的。。。。不過我ftm的夢想幻滅

如果佢唔肯,轉咗而有學業,交際壓力又唔開心,到時可能怨你。仔本身學校又唔差,轉咗返唔到轉頭。或者中學再諗啦,不少人year 10轉。
我都好明白你,長遠我都係想子女英文好,個人各方面得到開發,增長;而唔係死讀爛讀冇價值咁。


子爵府

積分: 13410

畀面勳章 BK Milk勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


發表於 20-9-25 20:52 |顯示全部帖子
回覆 sunnymama2 的帖子

如果我係你,凈係壞處1同2已經令我好肯定唔會轉。


珍珠宮

積分: 31064

2020勳章


發表於 20-9-25 20:53 |顯示全部帖子
sunnymama2 發表於 20-9-25 18:07
咁多錢?

如果我繼續做,都有的。。。。不過我ftm的夢想幻滅

不多了,不少家庭甚至更多!


水晶宮

積分: 53337

2020勳章


發表於 20-9-25 20:59 |顯示全部帖子

回覆樓主:

本帖最後由 birdbird 於 20-9-25 20:59 編輯

其實小朋友適應力强, 轉校只係短時間適應環境。反而最要考慮的係財力。學費年年加, 6% 係最基本, 所以要睇番家庭收入是否可應付小朋友十多年的學費。

另外, 小朋友IB 畢業, 除非想入神科, 否則大部份都想出國讀大學, 家長不要一廂情願仔女想non-jupas 讀本地大學。


珍珠宮

積分: 33007

2020勳章 熱血勳章 好媽媽勳章


發表於 20-9-25 21:01 |顯示全部帖子
會轉,國際的學生視野較廣,也有較大的空間去思考人生和發展自己興趣;呢筆錢完全值得花。如果認同IS的制度,唔會嘥時間讀完本地課程先俾錢佢出國浸咸水。

除了IS,PIS都係一個選擇,部分學費應比IS便宜。但讀IS的話中文語文能力會比較難keep
請勿打招呼~


侯爵府

積分: 22201

2020勳章 好媽媽勳章


發表於 20-9-25 21:13 |顯示全部帖子
sunnymama2 發表於 20-9-25 20:24
本帖最後由 sunnymama2 於 20-9-25 20:52 編輯

唔好意思,可能我對仔太偏見,用詞誇張左,所以大家會奇 ...

其實我覺得係你要求高啫,印象中佢好似初小之嘛,咁本身唔係英文語境,oral差d係正常。以前細個呢個年齡可能仲係學緊Good morning, Siu Ming咋!

當然local school同IS或留學生比oral一定差d, 但我寧願留番d錢送出國留學。


男爵府

積分: 6270

2020勳章


發表於 20-9-25 21:38 |顯示全部帖子

回覆樓主:

俗語有話,無咁大個頭就唔好戴咁大頂帽


珍珠宮

積分: 40015

2020勳章


發表於 20-9-25 22:09 |顯示全部帖子
本帖最後由 EstrellaDamm 於 20-9-25 22:34 編輯
sunnymama2 發表於 20-9-25 11:38
本帖最後由 sunnymama2 於 20-9-25 11:39 編輯

興趣係睇搞笑漫畫,會自己整6格漫畫,中英文版都有。又 ...

其實睇你 so far 答我同其他人,我感覺上你囝囝英文應該唔太差,起碼佢樂於運用同有自覺性,咁已經好好,若果再加兩分努力,多聽多讀,多睇佢有興趣嘅英文節目、網頁、 forum等,我相信將來英文能力一定唔成問題的。

Coding, programming 而家都有唔少網上資源可以利用,視乎佢年紀。有啲網上 course 更加有討論平台。因為呢啲資源好多時係英文,喺佢睇同參與嘅過程可以運用埋英文,一舉兩得。

同埋我其實到而家都唔係好肯定你小朋友年紀。如果佢仲細,講得未太好 其實都好正常的。莫講話英文,有時就算係廣東話,有啲小朋友講嘢方面遲熟就係遲熟,始終個個人發展唔同。聽多啲 儲埋儲埋,遲啲自然會講得好啲。

首頁
56789...13

尾頁

跳至
熱門主題
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊