自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   1


珍珠宮

積分: 32393

好媽媽勳章


1#
發表於 21-4-27 08:30 |只看該作者
平時冇做運動,一星期行一次山,行3-4小時,運動量夠嗎?


珍珠宮

積分: 33908


2#
發表於 21-4-27 10:54 |只看該作者
寵壞了 發表於 21-4-27 08:30
平時冇做運動,一星期行一次山,行3-4小時,運動量夠嗎?

本帖最後由 shobi 於 21-4-27 10:54 編輯

睇行咩路線,我自己盡量一星期行兩日。


男爵府

積分: 9034


3#
發表於 21-4-27 11:18 |只看該作者
你行完睇吓得唔得先,有些人喜歡做其他運動代替行山


大宅

積分: 1619


4#
發表於 21-4-27 11:23 |只看該作者
睇下自己鍾唔鍾意囉


王國長老

積分: 57249

15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 王國長老 BK猜猜猜慶中秋 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章


5#
發表於 21-4-27 11:27 |只看該作者
想做就做,唔駛計算太多,起碼好過唔旭,開咗個頭先,或者你鍾意咗會行多D,又或者遲下發展多樣運動興趣呢。


水晶宮

積分: 67430


6#
發表於 21-4-27 11:40 |只看該作者

回覆樓主:

抽到時間咪行多d !
我最近一星期只能行1次,每次2小時!


侯爵府

積分: 23703


7#
發表於 21-4-27 11:44 |只看該作者
寵壞了 發表於 21-4-27 08:30
平時冇做運動,一星期行一次山,行3-4小時,運動量夠嗎?

有啲路好平坦、有啲路好陡峭。不能用時間衡量。


翡翠宮

積分: 78601


8#
發表於 21-4-27 11:48 |只看該作者
寵壞了 發表於 21-4-27 08:30
平時冇做運動,一星期行一次山,行3-4小時,運動量夠嗎?
我之前都一星期一日全日約5-6小時, E生話最好每日至少30MINS-1HR


王國長老

積分: 57249

15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 王國長老 BK猜猜猜慶中秋 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章


9#
發表於 21-4-27 12:37 |只看該作者
本帖最後由 小草 於 21-4-27 14:04 編輯

剛醒起好耐之前睇過一個討論健康既日本節目,比較兩位中年女士,唔記得量度佢地身體咩指數,總之結果係...... 每日行路返工放工既女士,身體比另一位只係週末去健身室跳健康舞果位女士好D。(可能仲要睇埋其他生活習慣)


珍珠宮

積分: 44774


10#
發表於 21-4-27 12:51 |只看該作者
小草 發表於 21-4-27 12:37
剛醒起好耐之前睇過一個討論健康既日本節目,比較兩位中年女士,唔記得量度佢地身體咩指數,總之結果係.... ...

係好定差d?


侯爵府

積分: 21906


11#
發表於 21-4-27 13:15 |只看該作者
小草 發表於 21-4-27 12:37
剛醒起好耐之前睇過一個討論健康既日本節目,比較兩位中年女士,唔記得量度佢地身體咩指數,總之結果係.... ...

你個結果係咪未打完?


水晶宮

積分: 57600


12#
發表於 21-4-27 13:22 |只看該作者

回覆樓主:

兩星期行一次,行4一5鐘到


琥珀宮

積分: 169645


13#
發表於 21-4-27 13:25 |只看該作者
想以運動去改善身體健康問題,咁既運動量,就不足夠


水晶宮

積分: 67430


14#
發表於 21-4-27 13:32 |只看該作者
小草 發表於 21-4-27 12:37
剛醒起好耐之前睇過一個討論健康既日本節目,比較兩位中年女士,唔記得量度佢地身體咩指數,總之結果係.... ...

邊個好?


子爵府

積分: 13577

虎到金來勳章


15#
發表於 21-4-27 13:33 |只看該作者
不夠,平日都要做多一兩日運動


大宅

積分: 3113


16#
發表於 21-4-27 13:39 |只看該作者

回覆樓主:

想問下各位運動達人,我本身冇乜做運動,但天氣涼嗰陣會跟另一半行山,條路都易行唔辛苦,大約行兩小時左右,但我發覺每次行到一半,即一小時到就開始頭痛,差不多每次都係~唔係山上的空氣好d嗎?點解每次行山都會頭痛的?


侯爵府

積分: 22326


17#
發表於 21-4-27 13:40 |只看該作者
小草 發表於 21-4-27 11:27
想做就做,唔駛計算太多,起碼好過唔旭,開咗個頭先,或者你鍾意咗會行多D,又或者遲下發展多樣運動興趣呢 ...



伯爵府

積分: 19174


18#
發表於 21-4-27 13:49 |只看該作者
eehhmm 發表於 21-4-27 11:44
有啲路好平坦、有啲路好陡峭。不能用時間衡量。

系。
平坦(似阿婆散步),頂多空氣好D。
陡峭,爬/行到上氣吾接下氣…都差好遠。


侯爵府

積分: 23703


19#
發表於 21-4-27 13:51 |只看該作者
tungking 發表於 21-4-27 13:49
系。
平坦(似阿婆散步),頂多空氣好D。
陡峭,爬/行到上氣吾接下氣…都差好遠。

暫時行過黃龍坑最辛苦


王國長老

積分: 57249

15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 王國長老 BK猜猜猜慶中秋 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章


20#
發表於 21-4-27 14:06 |只看該作者
耕田妺 發表於 21-4-27 12:51
係好定差d?
唔好意思原來未打晒

每日行果個女士身體好D

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo